Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
September 25, 2017, 09:59:39

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: DTM toch naar Zandvoort in 2014?  (gelezen 11944 keer)
ace1
Silver medal driver

« Gepost op: Mei 12, 2014, 10:17:58 »

Kans herstart DTM op Circuit Zandvoort

ZANDVOORT - De perikelen in de Oekra´ne hebben ook hun weerslag op de autosport. Op 13 juli staat de DTM race in Moskou op het programma. Maar door Russische inneming van de Krim en de dreiging van een Russische inval in oost-Oekra´ne zien sommige DTM teams de race in Moskou niet meer zitten. Circuit Park Zandvoort is eerste reserve voor de DTM.

Erik Weijers, CEO van Circuit Park Zandvoort, laat weten dat het nog iets te vroeg is om er van uit te gaan dat de DTM dit jaar terugkeert op de Zandvoortse piste. 'We zijn inderdaad eerste reserve, maar we moeten afwachten hoe de ontwikkelingen in Rusland verlopen. Het zijn de teams van Audi, BMW en Mercedes die uiteindelijk beslissen. Ik ga vrijdag naar Duitsland en dan komt het onderwerp van de DTM ook ter sprake.'

http://www.dichtbij.nl/zuid-kennemerland/regio/artikel/3495316/kans-herstart-dtm-op-circuit-zandvoort.aspx
Edwin de Jong
Gold medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...

« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 12, 2014, 03:41:56 »

Het lijkt erop dat iedereen blij is met de DTM dit jaar behalve ik....

Weekendje British Race Festival gaat niet door, maar daarvoor in de plaats DTM!  Nu zal iedereen zeggen, toch alleen maar beter? Ja, misschien wel, maar dit was dan wel als ik met mijn Paddock jaarkaart naar binnen zou mogen....  En dat mag dus niet....  En daar kan ik zo giftig om worden!!!  Heb al 20 jaar zo'n jaarkaart en mag me dus best een trouwe racefan/bezoeker noemen....

En weer wordt die groep (ik sta natuurlijk niet alleen) benadeeld. Ik word er zo onderhand kotsmisselijk van...  Heb al een mail gestuurd naar CPZ maar krijg helaas, (maar misschien begrijpelijk?) geen enkele reactie....

Sorry dat ik deze grieven hier op dit mooie forum eruit gooi maar ik moest t even kwijt.. IK BAAL!!!
Mattijs
Gold medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 12, 2014, 04:43:37 »

Hear, hear!
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: