Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
April 22, 2019, 01:21:06

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: DTM 2013: De aanloop  (gelezen 17069 keer)
Michael Drost
Gold medal driver

« Gepost op: Februari 20, 2013, 04:23:59 »

Allereerst dit! Een goed stukje over het DTM beleid van Mercedes-Benz anno 2013

Als ik dit zo lees en daarbij het commentaar van autosport.nl/RdeB, geeft het mij toch het idee dat het DTM erg afhankelijk is van een klein select groepje mensen op bepaalde posities, bij de drie fabrikanten.

In het kader van "wij betalen, dus wij bepalen" begint het er erg op te lijken, dat ze niet helemaal meer lijken te weten welke kant ze ermee op willen.

Jammer, want als er één klasse is, die toch een aardige mensenmassa op gang lijkt te kunnen brengen, is dat het DTM wel. Ik krijg er zo'n eind jaren negentig DTM/ITC-gevoel van.

M.

Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 20, 2013, 07:46:08 »

Op Paffet  na een zwakke lineup van Mercedes en ze geven niet de indruk 100% te gaan voor het DTM.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: Maart 01, 2013, 10:41:43 »

In het kader van "wij betalen, dus wij bepalen" begint het er erg op te lijken, dat ze niet helemaal meer lijken te weten welke kant ze ermee op willen.

... terwijl men bij BMW dat juist héél erg goed lijkt te weten en dat betaald zich uit.

Een beetje een afslag van dit topic (maar toch ook weer niet helemaal) is een interessant artikeltje in het nieuwste RTL-GP Magazine, waarin Mark Koense de kachel aanmaakt met voormalig Mercedes sportbaas Norbert Haug. Ik zal me inhouden en niet alles opsommen (moet je het fraaie blad maar aanschaffen) maar dit is pure proza: "als boegbeeld was Haug een weliswaar forse, maar lege huls die zich vooral tegoed leek te doen aan de status die met zijn rol gepaard ging". En ook "Haug was een prominente passant met een ego  dat zo groot was, dat je bijna over het hoofd zag hoe beperkt de rol was die hij speelde". Tsjakka! Nee Haug had blijkbaar niet veel vrienden in DTM- en F1-kringen Ik weet het niet

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Edwin de Jong
Gold medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...

« Antwoord #3 Gepost op: Maart 16, 2013, 09:28:57 »

Jaaaaaaa, het meest ongelooflijke is gebeurd!!

Ralfje S. Heeft een wijs besluit genomen!!!

Hij stopt!
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: September 30, 2013, 12:31:11 »

'Rocky' kampioen 2013!

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: