Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
November 18, 2018, 11:49:43

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: WEK 2013-2014  (gelezen 18862 keer)
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Gepost op: November 07, 2013, 10:42:58 »

Het nieuwe winterkampioenschap staat voor de deur en dat is toch wel weer een topic waard. Voorlopig staan er ruim meer dan twintig auto's ingeschreven, waaronder een Wolf, een Hansen, een Praga en twee Colts (v.d. Heuvel). Ik ben benieuwd. Voor wat betreft het weer hoop ik dat al te zware buien de marshalls bespaard zullen blijven (na de beproeving van de Finale Races)!
Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: November 08, 2013, 08:38:48 »

Die Mitsubishi Colts zijn rallywagens?
Erik de Fotograaf
Bronze medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: November 09, 2013, 08:09:50 »

http://cpzcms.aspider.nl/resources/scripts/tinymce/plugins/imagemanager/files/CPZ/eventkalender/WEK-Z500/Entry_list_WEK_Syntix_Zandvoort_500_V1.pdf

Racefotos nabestellen duur? Welnee! HTTP://WWW.RACEFOTOS.NL
Edwin de Jong
Gold medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...

« Antwoord #3 Gepost op: November 09, 2013, 02:08:13 »

Die Mitsubishi Colts zijn rallywagens?
d

Ha! Moest gelijk weer aan Rob Happė denken......

Goeie ouwe tijd  Knipoog
Ericjooo
Test driver
*

« Antwoord #4 Gepost op: November 09, 2013, 04:58:14 »

Toch wel triest, 24 deelnemende teams. Drie jaar geleden waren het er nog 45  Beschaamd

De crisis houdt toch wat lang aan ben ik bang van....
Richard
Silver medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: November 09, 2013, 08:27:16 »

Het heeft ook te maken met de 24h van Dubai, veel teams zijn bezig met de voorbereiding van die race, in december moeten de spullen al op de boot en niet iedereen heeft een even groot budget dus kiezen ze voor die race. Zal de nieuwjaarsrace ook wel onder te lijden hebben
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #6 Gepost op: November 11, 2013, 11:51:08 »

Het deelnemersaantal viel misschien wat tegen, maar dat de economische crisis gevolgen heeft voor autosport weten we ondertussen wel. Misschien zijn vierentwintig ingeschreven teams wel niet eens zo verkeerd. In ieder geval vond ik de race de moeite van het afreizen naar Zandvoort zeer de moeite waard. Volop strijd. Stevige klapper trouwens, van die Porsche. Weet iemand eigenlijk wat de reden was dat de Hansen uitviel?
Richard
Silver medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: November 12, 2013, 12:07:25 »

Kapotte aandrijfas geloof ik.
Dat is het risico van eigen projecten, als je er een dikke BMW M3 V8 motor inlegt dan bestaat de kans dat de load op andere onderdelen misschien iets teveel is.  Knipoog
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #8 Gepost op: Januari 02, 2014, 11:02:12 »

44 teams! Zin in zaterdag!
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 04, 2014, 08:07:42 »

De Nieuwjaarsrace vond ik zeer de moeite waard. Vierenveertig teams ook wel te gek. Komende zaterdag de laatste race van het WEK. De voorlopige deelnemerslijst telt vierendertig inschrijvingen. Jammer, ik mis (nog?) de Wolf, Hansen en de Praga (die wel tijdens de Zandvoort 500 aanwezig was). Nick Catsburg, die ik voor het laatst zag met BMW tijdens de 24 uur van Spa Francorchamps ('s avonds nog strijdend om de eerste plaats) komt met een Lamborgini. Mooi dat Euser er weer bij is.

Kortom, zaterdag 8 maart weer een lekkere dag met autosport!

http://youtu.be/_VLh8nMMAlM
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: