Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
November 17, 2019, 02:33:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Print  
Auteur Topic: Talenten die het niet haalde  (gelezen 69199 keer)
sebastiaan
Gast
« Antwoord #45 Gepost op: Maart 11, 2009, 07:22:27 »

Petor...?
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #46 Gepost op: Maart 11, 2009, 09:56:55 »

Zitten we nou allemaal te vissen naar wat Svedberg in hemelsnaam bedoelt? Zie dan het in dit topic als 3e geplaatste bericht (van mijn hand). En ik snap ook niet waarom dat ineens aangehaald wordt, out of context.   Verbaasd

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #47 Gepost op: Maart 11, 2009, 10:44:57 »

Zitten we nou allemaal te vissen naar wat Svedberg in hemelsnaam bedoelt? Zie dan het in dit topic als 3e geplaatste bericht (van mijn hand). En ik snap ook niet waarom dat ineens aangehaald wordt, out of context.   Verbaasd

Ah dus toch! Die Sletteberg is dus blijkbaar gewoon een fake-ID (of een scriptje) dat willekeurige stukjes uit andere posts kopieert en plaatst in andere topics. Errug leuk zeg, lachen joh... de tranen lopen over m'n wangen, echt humor van de bovenste plank Droevig

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #48 Gepost op: Maart 12, 2009, 12:18:51 »

BACK ON TOPIC:

Hugo van der Ham ?? (doet nu het KombiKarts fabrieksteam, maar reed eind jaren negentig Duits F3 voor van Amersfoort).

Michael (wa-ma-la-ma-ding-dong)

Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #49 Gepost op: Maart 12, 2009, 04:25:09 »

Hugo van der Ham? van Hugo Motorsport? heeft het nu toch best aardig voor elkaar met zijn kartteam

hij was in 1998 Duits Formule Renault kampioen (toen Roland Rehfeld 2e werd) en reed in 1999 2 races in de ATS Formel 3 (het jaar dat Albers kampioen werd). Hierna werd hij in 2000 9e in de Formule Renault Eurocup, sindsdien is hij van het autosport toneel verdwenen, hij zal wel een gebrek aan liquide middelen hebben gehad, in een veld met Massa, Zwolsman, Raikonnen, Davidson, Lapierre, 9e worden is geen slechte prestatie.

hij had zeker groot kunnen worden

Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #50 Gepost op: Maart 12, 2009, 05:13:52 »

Zeker weten.
En inderdaad, dezelfde van Hugo Motorsport.

Hoeveel talent zouden we al niet in de loop der jaren zijn misgelopen door gebrek aan liq.mid. ?
Alhoewel politiek of gebrek aan communicatieve vaardigheden ook wel eens een rol spelen.

Zeker met dat laatste kun je een end komen als je talent hebt (voor allebei).

Michael

Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #51 Gepost op: Maart 13, 2009, 04:51:26 »

Hey,

Weet iemand eigenlijk wat er met Récardo Bruins Choi is gebeurd?
Die had eind 2007 GP2 plannen en plotseling was het stil ...

Michael (post nummer 200!)

Huib
Silver medal driver

« Antwoord #52 Gepost op: Maart 13, 2009, 04:56:21 »

Hey,

Weet iemand eigenlijk wat er met Récardo Bruins Choi is gebeurd?
Die had eind 2007 GP2 plannen en plotseling was het stil ...

Michael (post nummer 200!)
Hij heeft vorig jaar een aantal wedstrijden in Azie gereden. In de Formula V6 Asia.

Hij deed het daar niet heel slecht. Hij reed vaak rond het podium maar de tegenstand was ook niet erg sterk. Dan moet je denken aan namen als Earl Bamber, Armaan Ebrahim en James Grunwell die nog best goed zijn en verder mensen als Ro Charlez, Kevin Chen en Hafiz Koh.

Alle wedstrijden van dit kampioenschap zijn deze winter uitgezonden op Motors TV, vandaar dat ik het weet.
« Laatste verandering: Maart 13, 2009, 04:58:08 door Huib » Gelogd

Huib
Silver medal driver

« Antwoord #53 Gepost op: April 09, 2009, 11:36:04 »

Niet echt een talent, maar wel iemand die de laatste jaren niet meer heeft gereden: Luca Moro. We kennen hem uit oa. de DSC en de Porsche GT3 cup.
Hij is tijdens de Spa 24h in (ik denk) 2005 betrapt op doping (als ik het goed heb).

Maar ik lees net dat hij weer terug is! Hij komt dit jaar uit in de Formula Le Mans samen met Wolfgang Kaufmann.

Formula Le Mans

Wolfgang Kaufmann fera la saison complète, soit les cinq courses de la Série. Il fera équipe avec l'italien Luca Moro. "Nous venons d'essayer la voiture au Paul Ricard et je suis impressionné par ses performances. C'est une vraie LMP2, avec légèrement moins de puissance que ces voitures des Le Mans Series. La compétition, c'est certain, sera très dure, avec quelque jeunes as de la monoplace, des pilotes d'endurance expérimentés et de vrais amateurs."

www.endurance-info.com

Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #54 Gepost op: April 09, 2009, 11:50:12 »

Luca Moro?
Die had Boliviaans Marcheer Poeder in zijn bloed ....

http://www.planetlemans.com/2007/01/22/luca-moro-banned-after-positive-drug-test/
http://jalopnik.com/230979/fia-not-down-with-the-booger-sugar
http://www.grandprix.com/ns/ns17977.html

http://www.fiagt.com/driverinfo.php?drivername=Luca%20Moro

De reden dat we nu weer van hem horen, is waarschijnlijk omdat zijn 2 jaar uitsluiting erop zit!
Ik weet nog wel dat deze persoon een korte onaangename voelsessie heeft gehad met zijn Porsche en een MDM BMW op Zandvoort (uitkomen Tarzan), een paar jaar geleden .... Als ik het me goed herinner, spinde iemand en haalde vervolgens zijn voet van de rem af, voordat de auto stil stond, waardoor het voertuig van een voorspelbaar traject afweek en parallel aan de rij-richting gezien, een mooie duik opzij deed. Jammer van die auto, die daar net passeerde ... ;-)

Michael
« Laatste verandering: April 09, 2009, 12:12:34 door Michael J Drost » Gelogd

Dirk
Gold medal driver

« Antwoord #55 Gepost op: Mei 08, 2009, 12:31:38 »

Luca Moro rijdt trouwens weer, in 2008 het Spaans GT kampioenschap en dit jaar FIA GT3.

Dirk
Gold medal driver

« Antwoord #56 Gepost op: Mei 08, 2009, 12:32:04 »

Wat is er eigenlijk met Auke Genemans gebeurt? de 2007 FF Zetec kampioen?

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #57 Gepost op: Mei 08, 2009, 04:26:30 »

Wat is er eigenlijk met Auke Genemans gebeurt? de 2007 FF Zetec kampioen?

Dat vraag ik me ook af! Geschrokken

When the flag drops, the bullshit stops!
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #58 Gepost op: Mei 08, 2009, 08:47:47 »

Geen idee, maar het zal wel weer het al veel vaker vertelde verhaal zijn.... muntjes. Erg jammer, want Auke kan het écht!

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #59 Gepost op: Mei 11, 2009, 09:09:18 »

Geen idee, maar het zal wel weer het al veel vaker vertelde verhaal zijn.... muntjes. Erg jammer, want Auke kan het écht!

Of zijn Geva-collega van enkele jaren daarvoor: Romano de Ruit... hoor je ook niks meer van. Zonde, want ook die wist het gaspedaal van een Formule Ford wel te vinden.
Jennifer van de Beek is er helaas ook niet mee bij Droevig

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Print  

Ga naar: