Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Augustus 21, 2017, 02:08:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7
  Print  
Auteur Topic: Talenten die het niet haalde  (gelezen 44474 keer)
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #75 Gepost op: September 03, 2009, 10:44:20 »

Weet iemand wat meer van de volgende heren en waar zij gebleven zijn:

- Ben Jamini/Benjamini/Benjamin van der Wakker
- Auke Genemans
- Ross Zwolsman

Benjamini rijdt volgens mij met afstandsbestuurbare auto's. De andere twee lijken inderdaad van de aardbodem verdwenen. Dat zullen ze ongetwijfeld niét zijn, dus als ze dit lezen: laat van je horen! Grijns

Ben heeft de afgelopen maanden nog wel in de F3 getest, maar daarna heb ik er niets meer van gehoord en van de andere 2 heb ik nog steeds geen idee!

When the flag drops, the bullshit stops!
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #76 Gepost op: September 08, 2009, 11:44:59 »

Ben heeft de afgelopen maanden nog wel in de F3 getest, maar daarna heb ik er niets meer van gehoord

Weet je voor welk team? Van Amersfoort Racing toevallig? Daar schijnt Melroy Heemskerk namelijk ook voor te gaan rijden. En met zowel Heemskerk als Benjamini heb je dan een heerlijke line-up met échte Nederlandse talenten. Oei, ik merk dat ik alweer teveel aan het dagdromen ben... Grijns

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #77 Gepost op: September 09, 2009, 12:03:12 »

Maar waar haalt Melroy dan de muntjes vandaan? Op rijderskwaliteiten hoort ie m.i. thuis in die F3, maar dat gegeven was in het verleden zelden voldoende en ik kan mij voorstellen dat op dit moment munten, nog meer dan voorheen, echt de doorslag geven. Volgens mij heeft ie niks, nada, nul. Is er dan echt iemand aan het opletten en doen we het bij dit bijzondere talent echt zonder inbreng van geld van de rijder?

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #78 Gepost op: September 10, 2009, 06:50:50 »

Ben heeft de afgelopen maanden nog wel in de F3 getest, maar daarna heb ik er niets meer van gehoord

Weet je voor welk team? Van Amersfoort Racing toevallig? Daar schijnt Melroy Heemskerk namelijk ook voor te gaan rijden. En met zowel Heemskerk als Benjamini heb je dan een heerlijke line-up met échte Nederlandse talenten. Oei, ik merk dat ik alweer teveel aan het dagdromen ben... Grijns

Nou, dat testen van Ben was al vóór aanvang van dit seizoen. Ik herinner me een grijs/blauwe bolide, volgens mij van Rössler Rennsport. Maar helaas verscheen hij niet aan de start van het seizoen  Beschaamd Had hem er graag bij zien rijden!

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #79 Gepost op: September 13, 2009, 10:35:51 »

Weet iemand wat meer van de volgende heren en waar zij gebleven zijn:

- Ross Zwolsman
Hmmm, waar 'ie is weet ik niet, maar wel waar hij zich mee bezig houdt Rollende ogen
Althans, de Telegraaf schrijft vandaag:

De onverbeterlijke drugsbaas Charles Zwolsman is volgens de nationale recherche weer een zware slag toegebracht. Opnieuw zijn miljoenen aan hem toegeschreven misdaadgeld in beslag genomen. Ditmaal in een tas bij een lid van een bende thuis in Amsterdam. De nationale recherche vond bij een inval bij twee broers in Amsterdam een tas met 4,6 miljoen euro aan biljetten. In een woning werd ook nog eens een ton aangetroffen.

Justitie vermoedt dat het gaat om geld van Zwolsman, die in juni in wegrestaurant De Goudreinet aan de A1 werd gearresteerd. Ook zijn zoon R. werd woensdag aangehouden. Vader Zwolsman geldt als een van de meest hardnekkige hasjbaronnen van ons land. Hij moet de staat nog een bedrag van bijna 23 miljoen euro betalen, als boete voor zijn misdaadinkomsten. Hij wordt verdacht van leiding geven aan een criminele organisatie, het beheren van wietkwekerijen en het witwassen van misdaadgeld. In Spanje werd tegelijk zijn glamoureuze vriendin Scarlet aangehouden, op dezelfde gronden. Bij zijn gelijknamige zoon, een internationaal vermaard autocoureur, werd tegelijkertijd huiszoeking gedaan in de Verenigde Staten.

De tas met de 4,6 miljoen euro werd gevonden, toen de nationale recherche twee broers arresteerde in Amsterdam. Dat gebeurde woensdag. Zij zijn inmiddels in Arnhem voorgeleid, en zullen ook de komende weken vast blijven zitten.
Zwolsman werd in het najaar van 2006 ook al in zijn boerderij in het Gelderse Zwartbroek gearresteerd, waarbij een tas met geld op de kaptafel werd gevonden. Aan de onverbeterlijke Zwolsman werden sedertien weer een groot aantal wietkwekerijen toegeschreven. De politie ontmantelde er drie in Naarden en Almere. Eind vorig jaar waren er al acht ontdekt.

Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #80 Gepost op: September 13, 2009, 10:44:01 »

Bizar, als je bedenkt dat Charles jnr niet onberoerd rijdt. In Le Mans dit jaar, Presteerde hij zelfs fantastisch! Zou Kolles balen? Of heeft-ie junior vooruit laten betalen?

M.

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #81 Gepost op: September 13, 2009, 10:48:41 »

Bizar, als je bedenkt dat Charles jnr niet onberoerd rijdt. In Le Mans dit jaar, Presteerde hij zelfs fantastisch! Zou Kolles balen? Of heeft-ie junior vooruit laten betalen?

Tsja, met zo'n Pa is het haast onmogelijk om niet bij dit 'werk' betrokken te raken, lijkt me.

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #82 Gepost op: September 14, 2009, 12:45:42 »

M.
Blijft Charles Jr. wellicht niet buiten schot?

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #83 Gepost op: September 14, 2009, 09:05:47 »

Wellicht... maar je vraag over z'n broer Ross is dus beantwoord Lachebek

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #84 Gepost op: September 15, 2009, 08:11:34 »

Wellicht... maar je vraag over z'n broer Ross is dus beantwoord Lachebek

Dat is waar.. die zal er voorlopig wellicht dus niet meer aan te pas komen!

Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #85 Gepost op: Oktober 30, 2009, 06:24:04 »

Laura Poorter, de snelle dame die naar de VS ging en verdween....
Ze racete in 2007 USAC Ford Focus Californa Pavement Midgets (wat de Formule Ford is voor F1 is dit voor NASCAR) naar mijn weten zat ze bij een goed team (Western Speed Racing) maar over haar resultaten is mij weinig bekend. Wat ze in 2008 en 09 heeft gedaan is ook een goede vraag.

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #86 Gepost op: November 02, 2009, 12:37:52 »

Laura Poorter, de snelle dame die naar de VS ging en verdween....
Ze racete in 2007 USAC Ford Focus Californa Pavement Midgets (wat de Formule Ford is voor F1 is dit voor NASCAR) naar mijn weten zat ze bij een goed team (Western Speed Racing) maar over haar resultaten is mij weinig bekend. Wat ze in 2008 en 09 heeft gedaan is ook een goede vraag.

Studeren op de universiteit.. dat is wat ze nu al enkele jaren doet! Lachen En ik ben bang dat ze ook niet meer terugkomt in de autosport, aangezien volgens mij de motivatie een beetje weg is! Lippen verzegeld

Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #87 Gepost op: November 10, 2009, 04:30:15 »

Herkent u deze nog? Michel Mason, de Formule Arcobaleno kampioen van 2000. Hierna reed hij nog een paar jaar Formule Ford waar hij een paar keer de top 5 van het kampioenschap haalde. Hierna verdween hij van de kaart, gebrek aan liquide middelen wellicht?

mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #88 Gepost op: Oktober 17, 2010, 06:26:51 »

Haha. Elk blauw autootje van de kleine heet Donny! Maar mijn vroegere kartmaatje Henry Zumbrink kan ook zeker op zijn steun rekenen! Trouwens is mijn kleine een talent die het nog niet gehaald heeft. Knipoog

Eehr......kleine kink in de kabel. De kleine is sinds die @#$$^*! voetbalplaatjes manie van afgelopen WK, voetbalgek geworden! Zit nu sinds een week op vvvv,...voe...voet.....Ik krijg het bijna niet over mijn tong.....VOETBAL! Zo, 't is eruit!

Ik zit te piekeren hoe dit kon gebeuren. Denk omdat ik dit jaar bijna elk weekend moest werken en niet naar circuit ben geweest, alleen naar Le Mans waar de kleine niet naartoe kon omdat het geen vakantie was.

Heb het volgende nog wel geprobeerd: heb hem het intervieuw met Nyck de Vries laten zien bij Holland Sport na zijn WK titel. Reactie v.d. kleine:"Oh pap, ik wil ook kartkampioen worden...........En daarna topvoetballer!
Ik in shock net als mijn vrouw en mijn vader, alle 3 racegekken! En ik maar denken dat ik nooit op zaterdagochtend langs een voetbalveld hoefde te gaan staan kijken naar een sport waar ik geen verstand van heb!
Maar.....er is nog hoop. Hij vindt autosport ook nog steeds mooi en via voetbal kan hij alvast een mooi lichamelijke conditie gaan opbouwen. En als je hem ziet gaan achter die bal, ben ik supertrots op mijn ventje en krijgt hij al mijn steun! En zoals hij, 5 jaar oud, laatst op de kermis in ons dorp achter het stuur in de botsauto's zat, blijf ik bij mijn hierboven geplaatste citaat:mijn kleine is een talent die het nog niet gehaalt heeft.

Frank490
Gold medal driver

« Antwoord #89 Gepost op: Oktober 18, 2010, 07:27:21 »

Jammer Mario, maar het kan misschien nog wel formule super nog wat worden, dat gedoe met die voetbalteams.  Grijns

Als je blijft doen wat je altijd al deed, blijf je krijgen wat je altijd al kreeg.
Pagina's: 1 ... 4 5 [6] 7
  Print  

Ga naar: