Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 20, 2019, 04:11:51

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Print  
Auteur Topic: Talenten die het niet haalde  (gelezen 68716 keer)
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #30 Gepost op: December 09, 2008, 05:47:44 »

Benjamin 'Benjamini' van de Wakker Droevig

ik dacht dat die vent Ben Jamini heette  Lachen maar dus Benjamin van de Wakker

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #31 Gepost op: December 09, 2008, 08:46:01 »

Benjamin 'Benjamini' van de Wakker Droevig

ik dacht dat die vent Ben Jamini heette  Lachen maar dus Benjamin van de Wakker

Volgens de meeste uitslagen van de races: Ben Jamini! Maar ook onder Benjamin van der Wakker kun je hem vinden! Lachebek

Anyway, het zou niet verkeerd zijn als die jongen bijvoorbeeld F3 zou gaan doen! 'Oud' is hij zeker nog niet, want hij is rond de 25 en rijden kan hij zeker! Cool

When the flag drops, the bullshit stops!
mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #32 Gepost op: December 11, 2008, 10:16:47 »

En wat betreft DDRRRRKKKK's opmerking: wat voor Donny, met zijn talent, mogelijk was en eigenlijk nog steeds zou moeten zijn, heeft hij het toch echt net niet gehaald. Hij was zeker F1 materiaal en is nog zeker Proto of GT materiaal. Deze jongen is echt goed!

Er had meer ingezeten, dat ben ik met je eens. Maar dat geldt dan eigenlijk voor iedereen, dus ook voor Lammers (die in zijn tijd ook absurd goed was) en Verstappen.
Maar dat vind ik wat anders dan 'het' niet gehaald hebben... Crevels heeft een Italiaanse F3-titel op zak en er zijn bar weinig Nederlandse coureurs die dat kunnen zeggen.

Sorry DDRRRRKKKKK. 9.5 keer van de 10 ben ik het met je eens maar ik dacht dat met 'die het niet haalden'bedoeld werd  de F1. Het commemtaar van Fast Freddy verteld het probleem van Donny: hij is zelf geen onderhandelaar, mistte goede begeleiding en dacht dat het door zijn talent allemaal wel vanzelf naar hem toe zou komen. Het was gewoon ook erg jammer dat toen hij het redelijk voor elkaar leek te hebben met Pink Elephant, deze afhaakte. Die domper is hij eigenlijk nooit meer echt te boven gekomen.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #33 Gepost op: December 11, 2008, 10:47:24 »

... maar gelukkig kunnen we Crevels nog vaak zien boenderen in de BRL-V6. Jammer alleen dat de Collé auto's steeds iets sneller zijn dan de rest, maar da's een ander verhaal Knipoog
En de superstunt van Crevels door toen die V8 Star race op CPZ te winnen, zal ik nooit meer vergeten... de passeeracties... de snelheid... het applaus... een schitterende herinnering!

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #34 Gepost op: December 11, 2008, 11:12:01 »

Absoluut DDRKKKKKKK. Vooral als je weet dat de auto al voor hem klaar stond en Jan, de zwager van Don, al zijn connecties in de Popart-scene - Hij heeft een Pop art gallery - aan het bellen was om met relatief kleine donaties het bedrag bij elkaar te krijgen. Vlak voor de 1e vt op vrijdag was het rond en schreeuwde hij naar Don: "trek je pak maar aan"! een superweekend met Don op zijn best! Ik schreef/ fotografeerde voor zijn nieuwe website en heb dit weekend intens kunnen meemaken. Een van de mooie  verhalen die ik straks aan mijn zoontje (4) kan vertellen
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #35 Gepost op: December 11, 2008, 11:46:54 »

Een van de mooie  verhalen die ik straks aan mijn zoontje (4) kan vertellen

Haha, ik kan het mijn zoontje (16 maanden) ook wel vertellen, maar die kijkt me lachend aan en gaat vrolijk verder met spelen Lachen

mario penaat
Bronze medal driver

« Antwoord #36 Gepost op: December 14, 2008, 02:23:33 »

Haha. Elk blauw autootje van de kleine heet Donny! Maar mijn vroegere kartmaatje Henry Zumbrink kan ook zeker op zijn steun rekenen! Trouwens is mijn kleine een talent die het nog niet gehaald heeft. Knipoog
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #37 Gepost op: December 24, 2008, 02:00:00 »

Nog eentje om over na te denken: Peter de Bruijn. Een goeroe op kartgebied, maar heeft het in een kortstondig autosportavontuur niet gehaald.
Bijna hetzelfde kan ik zeggen van Martijn Koene: haast door niemand te kloppen op de kart en was van de lichting Verstappen/Crevels/Coronel zeker niet de mindere, maar op de één of andere manier is het jammergenoeg niet met hem gelukt in de autosport.

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #38 Gepost op: December 24, 2008, 05:44:21 »

Dan komen we, gezien het feit dat het over karting gaat, ook nog op de buitenlanders Marco Ardigo en Davide Fore. Die twee mannen beheersen min of meer de kartsport sinds 10 jaar ofzo, vooral Fore, maar kwamen in de autosport niet ver! Geschrokken

Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #39 Gepost op: Februari 11, 2009, 11:14:29 »

http://www.autosport.nl/actueel/news.php?id=13216&rubriek=nat

En zo is't maar net... Lachebek

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #40 Gepost op: Februari 11, 2009, 09:58:41 »

En Verschuur deelt een mening met mij.. Grijns (Ben Jamini) Tong

Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #41 Gepost op: Maart 02, 2009, 11:01:03 »

Dan komen we, gezien het feit dat het over karting gaat, ook nog op de buitenlanders Marco Ardigo en Davide Fore. Die twee mannen beheersen min of meer de kartsport sinds 10 jaar ofzo, vooral Fore, maar kwamen in de autosport niet ver! Geschrokken

toch vreemd, maar in de kartsport kun je niet oud worden (zoals in sportscars) ouder dan 30 zul je er maar weinig vinden, behalve Davide Foré (34) dan. Davide versloeg trouwens coureurs als Anthony Davidson en Jenson Button op het WK Formule Super A in 1997.

Jan Heylen was ook een talent die het tot nog toe niet echt gehaald heeft, een paar races champcar bleef het ook bij

Svedberg991
Test driver
*

« Antwoord #42 Gepost op: Maart 09, 2009, 03:16:50 »

Die was namelijk net zo snel en net zo getalenteerd; men kon geen keuze maken. Bij, ik meen de Paasraces, werd de vader van Peter in de pitlane aangereden en dat kostte hem beide achillespezen. Na dat akkefietje heeft Peter nooit meer gereden.Tegelijk, op dezelfde condities, debuteerde ene Peter Gijswijth.

------------------------------
actie Verplaatsen Sport
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #43 Gepost op: Maart 09, 2009, 05:55:15 »

Die was namelijk net zo snel en net zo getalenteerd; men kon geen keuze maken. Bij, ik meen de Paasraces, werd de vader van Peter in de pitlane aangereden en dat kostte hem beide achillespezen. Na dat akkefietje heeft Peter nooit meer gereden.Tegelijk, op dezelfde condities, debuteerde ene Peter Gijswijth.

Peter...?

Petor
Gast
« Antwoord #44 Gepost op: Maart 11, 2009, 05:37:18 »

Drrrrkkkk...?
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Print  

Ga naar: