Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
November 19, 2018, 11:05:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: Huisman vergane glorie?  (gelezen 27641 keer)
Ollie
Test driver
*

« Gepost op: Mei 10, 2008, 10:41:49 »

Ligt het nou of begint meervoudig oud-kampioen Patrick Huisman in de Supercup echt vergane glorie te worden? Nu weer dertiende in de vrije training. Vorige keer racen voor een achtste plek. Dat zijn toch wel heel andere tijden. Misschien is een cup vol jongeren waar ex-singleseaterrijders de toon aangeven niet helemaal Patricks habitat meer. Of is er wat anders aan de hand?
Peter
Bronze medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 10, 2008, 06:06:54 »

denk het niet hoor, gaat gewoon ff wat minder hebben zo veel coureurs wel eens, hou hoop binnenkort staat ie er weer.
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 10, 2008, 07:35:22 »

Als je het interview in de START van deze maand leest dan kun je ook lezen dat Huisman zich veel beter voelde in de 996 dan in de 997, omdat die laatste volgens hem niet aan de karakteristieken voldoet van de eerdere Porsches.. kan ik me wellicht wel in vinden.. hij blijft tenslotte "Mr. Supercup"

When the flag drops, the bullshit stops!
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 24, 2008, 06:57:37 »

Is hij eigelijk eerste rijder bij zijn team?  wordt hij geklopt door zijn teamgeno(o)t(en)?

Jan Duin
Rookie driver
**

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 25, 2008, 10:26:51 »

Ik denk dat na de race van vandaag de twijfelaars weer even hun mond kunnen houden...  Knipoog
Duncan Huisman
Bronze medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 27, 2008, 09:27:22 »

Beste allemaal,
ik den niet dat hij vergane glorie is, maar de Porsche Cup is op dit moment buitengewoon sterk, en misschien mist hij wel een heel klein beetje scherpte in de kwali, maar als ik dan weer naar zijn race snelheid kijk dan is t gewoon goed.

Alleen maak je het jezelf wel wat moeilijker als je niet van voren start.

Groeten
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #6 Gepost op: Mei 27, 2008, 09:49:07 »

Beste allemaal,
ik den niet dat hij vergane glorie is, maar de Porsche Cup is op dit moment buitengewoon sterk, en misschien mist hij wel een heel klein beetje scherpte in de kwali, maar als ik dan weer naar zijn race snelheid kijk dan is t gewoon goed.

Groeten

Maar Duncan, is het ook niet (vooral) zo dat de huidige cup-Porsche niet meer zo rijdt zoals de oer-Porsches? Ik hoor namelijk daar meerdere mensen over klagen dat de specifieke Porsche-rijstijl niet meer past bij het huidige model.

Als jij ervaring hebt met het huidige model: leg ons als leken s.v.p. eens uit waaraan je dat voelt. Is het de balans die nu meer Toerwagenachtig is? Is het 'dansen' er bij de huidige cup-Porsche er een beetje uit? Zijn het de keramische remmen i.c.m. een race-ABS Verbaasd

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: Juni 03, 2008, 07:19:26 »

Beste allemaal,

Groeten

Maar Duncan, is het ook niet (vooral) zo dat de huidige cup-Porsche niet meer zo rijdt zoals de oer-Porsches? Ik hoor namelijk daar meerdere mensen over klagen dat de specifieke Porsche-rijstijl niet meer past bij het huidige model.

Als jij ervaring hebt met het huidige model: leg ons als leken s.v.p. eens uit waaraan je dat voelt. Is het de balans die nu meer Toerwagenachtig is? Is het 'dansen' er bij de huidige cup-Porsche er een beetje uit? Zijn het de keramische remmen i.c.m. een race-ABS Verbaasd

(Ik ben dan wel jammer genoeg niet Duncan Lachen..) Maar in de START van vorige maand stond al een interview met Patrick waarin hij uitlegt dat de 997 niet voldoet aan de eigenschappen van de eerdere Porsches. Ik denk dus dat het ook voor een groot deel daar aan te wijten is.. de exacte dingen laat ik aan Duncan over om uit te leggen! Tong

When the flag drops, the bullshit stops!
Coach Ep
Gold medal driver

« Antwoord #8 Gepost op: September 15, 2008, 10:21:59 »

Achteraf blijkt het allemaal best mee te vallen met de 'aftakeling' van Patrick. Gisteren weliswaar een mager resultaat (1 puntje) maar dat was genoeg om de 3e plek in de eindrangschikking te machtigen en zo mannen als Mamerow, Edwards en Van Lagen achter zich te houden. Opvallend ook dat de grote concurrent van Bleekemolen in de eerste helft van het kampioenschap, Jan Seyffarth (wat zullen die Engelsen gelachen hebben tijdens de race op Silverstone  Lachen), in het tweede deel er totaal niet aan te pas kwam.

Huisman leek in 1e instantie op weg naar een prima resultaat op Monza, door een goede start maakte hij direct veel plaatsen goed en bevond zich bij het ingaan van de 1e chicane zelfs heel even op een 2e plek totdat een klein tikje hem veroordeelde tot een race in de achterhoede.

Volgend jaar zal Patrick het wel weer opnieuw gaan proberen (wat moet ie anders?).

« Laatste verandering: September 15, 2008, 12:43:48 door Coach Ep » Gelogd

"Endurance is more important than truth"
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: September 15, 2008, 12:05:58 »

Never underestimate the Power of the Huisman !!!

Michael

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #10 Gepost op: April 25, 2009, 12:56:49 »

Never underestimate the Power of the Huisman !!!

Michael

En dat bewijst hij in met de start in 2009 ook weer Lachebek
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #11 Gepost op: April 25, 2009, 01:11:14 »

die Henny Huisman doet ook de gekste dingen om aan geld te komen

sebastiaan
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: April 25, 2009, 05:33:08 »

had hij niet genoeg paarden?
ronald jonker
Silver medal driver

« Antwoord #13 Gepost op: April 25, 2009, 06:35:00 »

gelukkig weer een goed resultaat van patrick, was hij en zijn fans wel weer aan toe.
nu nog even een overwinning en de critisie kan weer een nieuw slachtoffer zoeken.
weet zeker dat patrick nog steeds het heilige vuur heeft, hij zal gerust een tiende in moeten leveren op zijn vroegere snelheid maar pure snelheid verlies je niet en dat heeft hij bewezen met vele titels in een sterk bezet veld.
veel succes patrick!
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #14 Gepost op: Mei 10, 2009, 11:14:49 »

Startplaats 9 voor de race in Barcelona. Hopen dat Patrick wat naar voren kan komen!
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar: