Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
November 18, 2018, 11:55:36

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: WEK 2012 - 2013  (gelezen 17451 keer)
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Gepost op: Februari 04, 2013, 01:59:54 »

Deze derde wedstrijd telde wel heel weinig deelnemers. Het was koud, guur en het werd ook nog nat. Evengoed leuk om het Engelse Ginetta team te zien (en te horen) rondsnorren. Maar... zijn er plots veel teams afgehaakt vanwege de kosten? Of was er sprake van collectieve materiaalpech? Concurrerende autosportactiviteiten heb ik in de kalender niet kunnen ontwaren dus daar zal het niet aan gelegen hebben. Hopelijk weer een vol veld, bij de laatste wedstrijd! Grijns
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Februari 16, 2013, 01:35:32 »

Presentatie Wolf Racing Cars BeNeLux tijdens final 4, lees ik op autosport.nl... De aangeschafte boldides zouden zich kunnen meten met GT3 wagens. Klinkt goed. Leuk dat de wagens in de pits zijn te aanschouwen, het zou nog mooier zijn als ze ook gaan rijden? Grijns
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #2 Gepost op: Februari 16, 2013, 03:08:53 »

Presentatie Wolf Racing Cars BeNeLux tijdens final 4, lees ik op autosport.nl... De aangeschafte boldides zouden zich kunnen meten met GT3 wagens. Klinkt goed. Leuk dat de wagens in de pits zijn te aanschouwen, het zou nog mooier zijn als ze ook gaan rijden? Grijns

Ik ben benieuwd of deze auto ook toegestaan is in de Supercar Challenge Superlites  Rollende ogen

Racing-Fan
Silver medal driver

« Antwoord #3 Gepost op: Februari 16, 2013, 03:20:49 »

Ik ben benieuwd of deze auto ook toegestaan is in de Supercar Challenge Superlites  Rollende ogen
In DSC willen ze toch geen open wagens? Of rijden Superlites hun eigen races?

Zo'n Wolf in zwart/gouden livery =  Cool
SOT
Test driver
*

« Antwoord #4 Gepost op: Februari 17, 2013, 11:15:31 »

Neen, deze wagen mag daar niet rijden. Enkel Praga en Radicals voor zover ik op de hoogte ben.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: Februari 17, 2013, 10:27:31 »

Deze derde wedstrijd telde wel heel weinig deelnemers. Het was koud, guur en het werd ook nog nat. Evengoed leuk om het Engelse Ginetta team te zien (en te horen) rondsnorren. Maar... zijn er plots veel teams afgehaakt vanwege de kosten? Of was er sprake van collectieve materiaalpech? Concurrerende autosportactiviteiten heb ik in de kalender niet kunnen ontwaren dus daar zal het niet aan gelegen hebben. Hopelijk weer een vol veld, bij de laatste wedstrijd! Grijns

Nieuwjaarsrace was ook mager veld hoor. De lol lijkt er beetje vanaf. Nu hele vloot dieseltjes die je ook de rest van het jaar bij DPO, DNRT, en DRDO tegenkomt Rollende ogen
Jammer dat de V8 Star's er niet meer bijwaren. Ik hoorde van collega-fotograaf (en mede-forummer) Erik dat de runningcosts voor 2 auto's voor 1 dag hoger liggen dan mijn jaarsalaris. Als je dan geen kampioen meer kunt worden is het misschien te begrijpen waarom deze paarden op stal blijven.
De Britse Ginetta was inderdaad fraai, blijf het een bijzonder apparaat vinden; geen overdosis pk's, maar wel mooie balans en (daardoor) prachtige wegligging.

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
peter kraaijeveld
Bronze medal driver

« Antwoord #6 Gepost op: Maart 02, 2013, 07:00:24 »

Jammer dat de V8 Star's er niet meer bijwaren. Ik hoorde van collega-fotograaf (en mede-forummer) Erik dat de runningcosts voor 2 auto's voor 1 dag hoger liggen dan mijn jaarsalaris. Als je dan geen kampioen meer kunt worden is het misschien te begrijpen waarom deze paarden op stal blijven.
]

Soms heb je opmerkingen als deze nodig, om tijdelijk minder na´ef te zijn. Een gevulde portemonnee kan natuurlijk wonderen verrichten, maar het is niet aan een toeschouwer daar wat van te vinden.. Dat gezegd hebbende, vraag ik mij af of er morgen nog verrassingen te vinden zijn in het veld! Iemand een idee? Het zal in ieder geval minder koud zijn!
Coen
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 02, 2013, 07:40:40 »

Ik verwacht voor morgen een veld van +/- 30 auto's. Vandaag op de testdag reden er meerdere radicals en sportscars, ook een aantal engelse auto's en Meganes en natuurlijk veel diesels. Ik denk dat het een leuke race wordt!
« Laatste verandering: Maart 02, 2013, 09:58:01 door Coen van den Nulft » Gelogd
Dick555
Rookie driver
**

« Antwoord #8 Gepost op: Maart 03, 2013, 01:50:16 »

top...morgen dus naar Zandvoort. Lachebek
Kouder dan bij de Rally sprint op het circuit  vorige week kan het niet worden.
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: Maart 04, 2013, 01:12:44 »

Ik verwacht voor morgen een veld van +/- 30 auto's.

Bijna goed, 29 gingen er van start Lachebek Vader en zonen Bleekemolen wonnen met Bouhuys de lange wedstrijd. Verheul en Van de Ven gingen met het kampioenschap aan de haal.

Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #10 Gepost op: Maart 04, 2013, 11:55:27 »

Mooie wedstrijd gezien gister! Lachebek
Waren ook leuke gevechten door de race heen.

En diverse mooie auto's! Damn die Ligier is wel gaaf hoor Lachebek
Richard
Silver medal driver

« Antwoord #11 Gepost op: Maart 04, 2013, 04:44:18 »

Ik stond op Post 2, afgezien van een startschuiver en wat spins was er niet veel te beleven.
Wel kreeg een Porsche GT3 (met Topper sponsoring) een lekker band op het rechte stuk met +-200 km/h, hij wist 'm nog net uit de pitmuur danwel onze vangrail te houden, scheelde niet veel of ik mocht weer vegen.  Grijns
Coach Ep
Gold medal driver

« Antwoord #12 Gepost op: Maart 04, 2013, 09:21:40 »

Spijtig dat die Wolf op zondag niet mee deed, was het aanzien op zaterdag meer dan waard. Maar op Heemskerk in zijn element in die Ligier staat simpelweg geen maat, man man, om je vingers bij af te likken!  Tong

Al met al een redelijk bevredigend slot van een uitermate teleurstellend WEK seizoen, de koek lijkt inderdaad op, misschien terug brengen naar 3 races (Zandvoort 500, Nieuwjaarsrace en Final 4)?

Toch is het concept in mijn ogen een ┤gouden formule┤, ik roep al wat langer dat er een zomervariant moet komen en dan niet a la Burando Open maar a la oude Belcar, een mix van dikke GTs en tourwagens en - vooruit, waarom niet - kleine sportscars. Daarmee komen we op 3 divisies met elk 2 klasses (groot en klein). Op zaterdagmiddag een race van een uur en op zondagmiddag een 2 uursrace met dubbele punten. Alle divisies een eigen podium dus iedereen een eigen bekertje en bloemen voor moeders de vrouw. En een knappe tv deal met RTL en/of SBS en/of Motors, fijne livestream en een praktische kalender en de inschrijvingen vliegen binnen!  Knipoog

Durft CPZ de handschoen op te rapen?

"Endurance is more important than truth"
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #13 Gepost op: Maart 05, 2013, 10:23:15 »

Supercar Challenge... Verbaasd

Coach Ep
Gold medal driver

« Antwoord #14 Gepost op: Maart 05, 2013, 10:40:19 »

Inderdaad. Ook weer volgens de gouden mix formule.

Zomer Endurance Kampioenschap, niet gek toch?!  Lachebek

"Endurance is more important than truth"
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar: