Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 15, 2019, 08:51:09

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: GP van BraziliŽ 2012  (gelezen 10140 keer)
Bukowski
Test driver
*

« Gepost op: November 21, 2012, 12:25:22 »

Alles over de zinderende, allesbelissende GP van BraziliŽ:
http://sport.infonu.nl/racesport/106489-formule-1-gp-van-brazilie-2012.html
Ik heb d'r zin an!
En ik geloof in een wonder, oftewel ik geloof in Alonso!
Kim_DW
Test driver
*

« Antwoord #1 Gepost op: November 29, 2012, 05:31:59 »

Helaas is het niet Alonso geworden, maar moet zeggen dat ik ook blij ben met de winst van Sebastian Vettel! Echt een talent! Lachen!!
Edwin de Jong
Gold medal driver

Geluidsdagen? we geven ze gewoon oordopjes...

« Antwoord #2 Gepost op: November 29, 2012, 09:20:11 »

Nog niet definitief hŤ? Iedereen die onder geel inhaalt is de sjaak,
 dus dat zou ook voor Vettel moeten gelden....... Knipoog
pascal
Bronze medal driver

« Antwoord #3 Gepost op: December 01, 2012, 01:50:30 »

Maar Vettel blijft wereldkampioen!
Edwin de Jong
Gold medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: December 02, 2012, 09:41:44 »

Vreemd... Drie keer inhalen onder geel en geen straf...... Tsja.....
Hendrik
Bronze medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: December 03, 2012, 02:57:34 »

Volgens mij laat het filmpje waar alles om gaat toch zien dat er een marshall met groene vlag staat te zwaaien? Moet zeggen dat ik Alonso een slechte verliezer vindt. Altijd maar wapperen met dat handje, dat idiote gedrag tegen Petrov destijds... Ik heb er niks mee. Mooi dat Vettel kampioen is!
Edwin de Jong
Gold medal driver

« Antwoord #6 Gepost op: December 03, 2012, 05:29:09 »

3x een groene vlag gezien? knap..........
Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: December 03, 2012, 07:28:09 »

Vreemd... Drie keer inhalen onder geel en geen straf...... Tsja.....

Bij 1 filmpje zie je een marshal met een groene vlag zwaaien!
Bij de andere 2 filmpjes haalde Vettel NIET in onder gezwaaid geel..... Maar de 'Olie-vlag'.
Dan is het niet verboden om in te halen  Knipoog

Voor op de borden:
De gele vlag knippert
De olie vlag is stil

Het zit de Ferrari fans en de anti-Vettel lui zeker nog steeds dwars dat Vettel terecht kampioen is?  Rollende ogen
Kim_DW
Test driver
*

« Antwoord #8 Gepost op: December 03, 2012, 07:43:08 »

Yeah, hij heeft verdiend gewonnen Lachen!
checkered flag
Test driver
*

« Antwoord #9 Gepost op: December 03, 2012, 10:25:43 »

Citaat van:

[/quote

Bij de andere 2 filmpjes haalde Vettel NIET in onder gezwaaid geel..... Maar de 'Olie-vlag'.

Voor op de borden:
De gele vlag knippert
De olie vlag is stil

Het zit de Ferrari fans en de anti-Vettel lui zeker nog steeds dwars dat Vettel terecht kampioen is?  Rollende ogen

Vrienden, in de F1 is alles gezaaid, ook de verminderde adhesie-vlag  Knipoog
En deze wordt ook niet op het LED-bord getoond.

Wat betreft het inhalen onder geel.
Mr. Charlie Whiting zei, dat hij inhaalde in het zicht van de groene-vlag (dan schijnt het dus te mogen??? Verbaasd Beschaamd) Dus was het onder geel!!
Besloten is Vettel geen straf, dus kampioen, discussie gesloten  Rollende ogen Grijns
Kim_DW
Test driver
*

« Antwoord #10 Gepost op: December 04, 2012, 11:20:38 »

Vettel zit in de lift! Geen wonder dat hij steeds opduikt op allerlei sites en spotjes, bedrijven hebben dit natuurlijk ook door. Ik zag laatst zelfs dat deze Nederlandse site: www.tirendo.nl Vettel in de hoofdrol heeft!

Ik zeg het je, deze man heeft een gouden toekomst. Ik ben zelf stiekem een beetje fan, maar dat hadden jullie vast wel door, hehehe! Kan niet wachten tot maart!! Lachen   
Edwin de Jong
Gold medal driver

« Antwoord #11 Gepost op: December 05, 2012, 12:55:39 »

Komt net als Schumacher overal mee weg....

Ik heb het daar niet zo op.
Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #12 Gepost op: December 05, 2012, 01:38:40 »

Citaat van:

[/quote

Voor op de borden:
De gele vlag knippert
De olie vlag is stil

Vrienden, in de F1 is alles gezaaid, ook de verminderde adhesie-vlag  Knipoog
En deze wordt ook niet op het LED-bord getoond.

Wat betreft het inhalen onder geel.
Mr. Charlie Whiting zei, dat hij inhaalde in het zicht van de groene-vlag (dan schijnt het dus te mogen??? Verbaasd Beschaamd) Dus was het onder geel!!
Besloten is Vettel geen straf, dus kampioen, discussie gesloten  Rollende ogen Grijns

Zucht..... Dit is in de 11 jaar dat ik nu marshal ben voor het eerst dat ik hoor dat in de F1 ALLES gezwaaid is!
Hoe moet een coureur dan het verschil zien tussen GEEL en de VERMINDERDE ADHESIE vlag??

En tevens wordt de Verminderde Adhesie vlag wel degelijk getoond in de F1 op de borden!
Dit kan je ook zien in het filmpje

Hier een filmpje voor alle personen die nog steeds vol blijven houden hoe of wat:
http://www.youtube.com/watch?v=UKgLmcm54a0

Tevens het volgende:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/104645

IK CITEER: Knipoog

With the use of lights, due to increased visibility, the track can be divided up into fewer sectors as line-of-sight is not always needed between them. At Interlagos, there were 22 marshals' posts while the FIA installed 16 light panels, which means there was overlap in places. The warning lights are also linked to the display in the cockpit.

According to high level FIA sources, the light panel that was showing yellow for Pastor Maldonado's stricken Williams was shown 100 metres before the next marshal post, which was located near the exit of the pitlane.

At this marshal's post a green flag was being waved on lap four - at the same time as the light signal at Turn Four was displaying green.

The separation of these two posts was about 350 metres and FIA race director Charlie Whiting has made it clear to drivers since lights were introduced more than five years ago that when there are consecutive signals from both a flag and a light, it is the first one that counts.

So if, for example, a yellow flag is displayed followed later by a yellow light, then the no overtaking area begins at the first yellow signal which would be the flag.

So, as happened in the Vettel case, if a driver is given a green warning flag followed by a green warning light, it is the first green that counts.

Vettel's pass took place after the first green flag but before the green light, so was wholly legitimate.

This was why race control was not informed of any potential infringement and the matter was never subject to a post-race inquiry by the stewards.
« Laatste verandering: December 05, 2012, 01:43:35 door Patrick84 » Gelogd
checkered flag
Test driver
*

« Antwoord #13 Gepost op: December 05, 2012, 02:30:13 »

Mannen, ik zou zeggen spandoeken maken en op naar Parijs! Grijns Rollende ogen
En waarom was er eigenlijk geel?? Was er een baanpost die op het knopje gaan zitten?
Of had Charlie op de verkeerde knopjes zitten drukken? Lippen verzegeld
Hendrik
Bronze medal driver

« Antwoord #14 Gepost op: December 05, 2012, 07:48:49 »

Komt net als Schumacher overal mee weg....

Ik heb het daar niet zo op.

Ok, of je hebt niet het hele seizoen gekeken of je wilt niet realistisch naar het seizoen kijken. Over het hele seizoen hebben ze gelijkwaardig gereden en beiden hebben pech gehad. Ik geloof er niet in dat wedstrijden onsportief door de FIA zouden worden beinvloed. Alonso is 2e, en dat is een knappe prestatie met dat hok waar hij mee moest rijden. Ere wie ere toekomt. Het is alleen jammer dat een 2-voudig kampioen als Alonso zich blijkbaar er niet bij neer kan leggen. Ik had beter van hem verwacht.

Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar: