Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Augustus 20, 2019, 09:46:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 27 28 [29]
  Print  
Auteur Topic: Super league Formula  (gelezen 166696 keer)
Martijn Pot
Silver medal driver

« Antwoord #420 Gepost op: September 14, 2011, 01:10:47 »

Was al opgemerkt, maar nu bevestigd. Zuid Amerika geannuleerd! Las ook een interview met Van Elk waarin hij aangeeft dat hij volgend jaar Zolder weer organiseert als (!) het kampioenschap nog bestaat.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/94540
Michael Drost
Gold medal driver

« Antwoord #421 Gepost op: Oktober 13, 2011, 03:29:43 »

Las ook een interview met Van Elk waarin hij aangeeft dat hij volgend jaar Zolder weer organiseert als (!) het kampioenschap nog bestaat.

Ik denk dat het er niet meer van gaat komen:  Superleague cancels Asian races, 2011 season finishes early

Jammer!

Michael

EdwinW
Silver medal driver

« Antwoord #422 Gepost op: Oktober 13, 2011, 10:05:06 »

Net zo dood als de A1gp. Om eerlijk te zijn: ik zal deze klasse niet gaan missen, op de 1 of andere manier. Het heeft mij nooit echt geboeid, zoals de A1gp destijds wel deed. 

_____/___ |___ \_____
|_       ______    _____|= O 0 o
    O                O
Hendrik
Bronze medal driver

« Antwoord #423 Gepost op: Oktober 14, 2011, 09:03:31 »

De race op Assn was een wanvertoning, leek nergens op. Snap nog steeds niet dat Assen met niet met DTM of WTCC aan de slag is gegaan.
Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #424 Gepost op: November 12, 2011, 08:24:47 »

De race op Assn was een wanvertoning, leek nergens op. Snap nog steeds niet dat Assen met niet met DTM of WTCC aan de slag is gegaan.

Assen heeft geprobeerd om de DTM binnen te halen.
Dat is om onduidelijke redenen niet gelukt en de DTM is gewoon op Zandvoort gebleven.
Ik zou als ik Assen was gewoon proberen om een klasse naar Assen te halen welke nog niet in Nederland actief is

Ik zag trouwens op de kalender voor de BSC dat volgend jaar toch weer een Superleague evenement in Assen en in Zolder zijn?Verbaasd
Dacht dat de klasse failliet was  Verbaasd
Dark_Axel
Silver medal driver

« Antwoord #425 Gepost op: November 13, 2011, 07:07:28 »

Dick van Elk is de Benelux promotor van de SLF, ik vermoed dat hij de klasse dit jaar drijvend heeft gehouden met 'zijn' 2 races. Zal mij niks verbazen als hij dit contractueel voor dit jaar ook zal moeten blijven doen. Zolang het failliet van de SLF nog niet officieel is.
tarzancorner
Gold medal driver

« Antwoord #426 Gepost op: December 22, 2011, 06:37:36 »

Assen staat volgend jaar weer op de kalender,nog nu wachten hoeveel teams er aan de start staan.
Van een DPP evenement nog nix voornomen wordt karig op Assen met de autosport.
Op CPZ wordt het zelfde weekend de historic GP vereden.
« Laatste verandering: December 22, 2011, 06:40:27 door tarzancorner » Gelogd
Hendrik
Bronze medal driver

« Antwoord #427 Gepost op: Maart 04, 2012, 08:44:35 »

Heb afgelopen weekend het jaarprogramma gekregen tijdens de Motorbeurs. Van elk event op Assen dit jaar staan een aantal pagina's. Bij de SLF staat een paginagrote foto en iets van 10 zinnetjes. Zou mij niets verbazen als ze er wat anders ingooien.

Sowiezo een klote-weekend. Historische GP in Zandvoort, waar ik ook wel heen wil en de Grand Prix van Belgie, waar ook heen wil.
Hendrik
Bronze medal driver

« Antwoord #428 Gepost op: Maart 14, 2012, 07:54:39 »

Kogel door de kerk, SLF gaat dit jaar niet door. Promotor Van Dam gaat naarstig op zoek naar een vervanging.
Pagina's: 1 ... 27 28 [29]
  Print  

Ga naar: