Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 16, 2019, 06:34:57

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 29
  Print  
Auteur Topic: Super league Formula  (gelezen 168891 keer)
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: Mei 21, 2008, 08:13:14 »

Doornbos gaat rijden voor AC Milan! Lachen

When the flag drops, the bullshit stops!
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #16 Gepost op: Mei 21, 2008, 09:16:33 »

Kijk eens aan voor AC Milan, dat is leuk!
Nog een reden om niet PSV te supporten...

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #17 Gepost op: Mei 21, 2008, 09:35:06 »

Citaat van: f1.gpupdate.nl
Doornbos keert terug op de circuits voor AC Milan

Voormalig Formule 1-coureur Robert Doornbos zal later dit jaar weer te zien zijn op diverse circuits in Europa, zo kan GPUpdate.net exclusief onthullen. De Rotterdammer zal later deze week aankondigen voor AC Milan te gaan racen in de Superleague Formula, een nieuwe raceklasse bestaande uit voetbalclubs.

Voor Doornbos is het een mooie kans om zich te bewijzen in een nieuwe klasse. Vorig jaar nog werd Doornbos derde in het ChampCar-kampioenschap, dat afgelopen winter een fusie aan ging met de IRL.

De competitieve IRL-teams waren echter al lang en breed voorzien van hun rijders waardoor Doornbos alleen nog kon tekenen bij de mindere teams en dus miste hij een goede kans om in de IRL te gaan uitkomen.

Het Superleague Formula seizoen begint in het weekend van 30 augustus in Donington en zal onder andere ook het circuit van Zolder aandoen.

Hoewel sommige fans Doornbos wellicht eerder bij een Nederlandse club hadden verwacht, komt de deal niet geheel onverwacht. Doornbos spreekt vloeiend Italiaans en hij is een groot fan van de club. Doornbos reed in 2005 een aantal races in de Formule 1 voor het team van Gian Carlo Minardi en de zoon van Minardi F1's oprichter is technisch directeur bij het raceteam van AC Milan.

De deal zal later deze week officieel worden aangekondigd.
Laffe Hond
Silver medal driver

Canis revertitur ad vomitum

« Antwoord #18 Gepost op: Mei 21, 2008, 10:25:06 »

hmmmmm merkwaardige, maar erg gaaf! Hup Doornbos!!!! Hoop echt dat hij de rest op een rondje zet!

Als het goed is moet ik ergens nog een AC Milan sjaal hebben liggen......
Maar wie gelooft mij als ik die sjaal ga dragen en zeg dat het voor autoracen is...   Cool
Drrrrkkk
Moderator
Gold medal driver

« Antwoord #19 Gepost op: Mei 21, 2008, 10:38:53 »

Ik had verwacht dat Seedorf voor AC Milan zou gaan rijden... deze AC Milan-speler heeft om bepaalde redenen toch de hele zomer niks te doen Knipoog

### Nu ook op Facebook! Zie www.DirkvanZon.nl ###
Petor
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 22, 2008, 05:10:15 »

Jammer.
Ik had hem liever in de A1 gezien het nieuwe seizoen.
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #21 Gepost op: Mei 22, 2008, 07:29:48 »

Jammer.
Ik had hem liever in de A1 gezien het nieuwe seizoen.

Denk echt dat dit een goede keuze is van Robert, hij komt volgens mij in een goed team terecht en de serie duurt maar een paar maanden, en dan kan hij zich volledig richten op 2009 (in de IRL, want denk dat daar een grote toekomst voor hem ligt).
Bij A1GP kom je bij Nederland wel in een goed team terecht, maar daar maken een paar teams de dienst uit, en zijn de afgelopen jaren kampioen geworden, daar zien Nederland zo snel niet tussen komen.

Petor
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 22, 2008, 11:36:55 »

Ik denk dat hij bij de A1 wel het verschil had kunnen maken.
Ik had me niet gerealiseerd dat de Super League serie tijd vrijlaat voor de IRL. Ik hoop dan ook dat hij daar in terecht komt.
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #23 Gepost op: Mei 23, 2008, 11:54:29 »

Als het goed is wordt vandaag de volledige line-up bekend gemaakt van clubs die deelnemen aan de serie... ben benieuwd hoelang het dan nog op zich laat wachten voordat meer teams hun rijder bekend maken.

Zou het ook wel leuk vinden als wat dames mee zouden doen, voetbal, vrouwen, autosport, wat willen we nogmeer...

sebastiaan
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Mei 23, 2008, 01:21:25 »

Als het goed is wordt vandaag de volledige line-up bekend gemaakt van clubs die deelnemen aan de serie... ben benieuwd hoelang het dan nog op zich laat wachten voordat meer teams hun rijder bekend maken.

Zou het ook wel leuk vinden als wat dames mee zouden doen, voetbal, vrouwen, autosport, wat willen we nogmeer...

een koud biertje  Cool
Richard Renes
Silver medal driver

« Antwoord #25 Gepost op: Mei 26, 2008, 11:08:28 »

Als geboren Rotterdammer zou Robert natuurlijk nooit voor PSV hebben gereden Knipoog Robert is en blijft Feyenoord fan.

Heeft iemand van jullie gehoord van Azerti Motorsport? Zij gaan PSV runnen, maar de eerste 5 google paginas geven alleen dat gegeven.
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #26 Gepost op: Mei 27, 2008, 01:21:16 »

Vrijdag zijn alleen wat constucteurs bekend gemaakt  Droevig

Maar in de aanloop naar de eerste testsessies moeten langzaam maar zeker de reseterende clubnamen binnen komen, de serie mikt hierbij op clubs uit Engeland, Duitsland, Spanje, Italie, Frankrijk en Asie...

De eerste tien chassis zijn overigens al afgeleverd bij de bekende constructeurs.

Atari Motorsport gaat voor PSV de auto onder handen nemen, is idd niets benend over de achtergrond van dit bedrijf, behalve dat ze uit Nederland komen.

edit: pff, maak nog wel eens van die leuke foutjes.... bedoel natuutlijk ook azerti motorsport, hoe kom ik nu bij atari???
« Laatste verandering: Mei 28, 2008, 10:19:45 door Wii4life » Gelogd

Fllying_Fin
Silver medal driver

« Antwoord #27 Gepost op: Mei 27, 2008, 04:36:01 »

Atari? Maker van mijn videokaart op de pc
Azerti? Belgische indeling op het toetsenbord

Lijkt me dan eerder dat het om een computerbedrijf dat als SPONSOR achter het PSV team zit ipv als raceteam.
Richard Renes
Silver medal driver

« Antwoord #28 Gepost op: Mei 27, 2008, 10:13:11 »

bedoel ik: ik kan er niets over vinden.. Iedereen gokte Van Amersfoort, RFH, Equipe Verschuur or Geva, maar Azerti  Verbaasd
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #29 Gepost op: Mei 28, 2008, 10:32:47 »

In addition to Zakspeed, Netherlands-based squad Azerti Motorsport was also revealed as the race team for local club PSV Eindhoven and Superleague Formula’s newest signing, UAE club, Al Ain.

Op de site van de serie staat toch echt dat het om een Nederlands raceteam gaat, en niet zozeer om sponsering... maar is verder wel heel erg weinig te vinden over dit team...

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 29
  Print  

Ga naar: