Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 20, 2019, 02:24:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2 3 ... 29
  Print  
Auteur Topic: Super league Formula  (gelezen 168962 keer)
sebastiaan
Gast
« Gepost op: Mei 07, 2008, 04:25:12 »

omdat ze vanaf Augustus gaan rijden ook hier maar ene topic van de formule klasse met voetbalclubs als sponsoren ...

*  AC Milan
    * Anderlecht
    * Borussia Dortmund
    * Corinthians
    * FC Basel
    * Flamengo
    * Galatasaray SK
    * PSV Eindhoven
    * Rangers FC
    * Sevilla FC
    * FC Porto
    * Olympiacos

Race 1: Donington, United Kingdom – August 30/31, 2008

Race 2: Nürburgring, Germany – September 20/21, 2008

Race 3: Zolder, Belgium – October 4/5, 2008

Race 4: Estoril, Portugal – October 18/19, 2008

Race 5: Vallelunga, Italy – November 1/2, 2008

Race 6: Jerez, Spain – November 22/23, 2008
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 07, 2008, 04:29:00 »

Ben benieuwd welke clubs zich hier aan gaan toevoegen.

Heb nog geen keuze gemaakt welke deelnemer ik zou supporten... Ben namelijk niet echt (echt niet) een PSV fan, maar als er dan weer een goede Nederlandse coureur in komt te rijden, wordt het lastig.

Vraag me af of deze A1GP like klasse genoeg fanbase heeft om lang te blijven bestaan.

sebastiaan
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 07, 2008, 05:14:17 »

ja er was op de site nog niks bekend van eventuele rijders..
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #3 Gepost op: Mei 08, 2008, 11:57:38 »

Geen race op Assen ter vervanging van de Champcar?
Laffe Hond
Silver medal driver

Canis revertitur ad vomitum

« Antwoord #4 Gepost op: Mei 09, 2008, 11:16:14 »

ik snap alleen de link met het voetbal niet. Ik heb begrepen dat het niet sponsor-gerelateerd is dus waarop ze de keuze van voetbal baseren; geen enkel benul.
Ja voetbal is de sport met de meeste fans, maar is een voetbalfan een racefan? niet per se.
Bovendien zullen de doorgewinterde fans van club x al bij voorbaat niet juichen voor de auto van PSV.

Die wagen daarentegen is bloedje geil met een een gesmeerde sound. Maar het concept..... Verbaasd
Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: Mei 09, 2008, 05:16:29 »

Nou, ik denk toch dat het iets gemakkelijker te promoten valt als je er een voetbalnaam aanhangt. Marketing en merchandising zouden ook wat makkelijker moeten gaan. Of ze die voetbalfans ook in grote aantallen naar het circuit weten te brengen weet ik niet. Maar dat het serieuze motorsport gaat worden dat is haast wel zeker. Alleen die complete reverse grid voor race twee bevalt me niet.
sebastiaan
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 09, 2008, 06:04:20 »

Nou, ik denk toch dat het iets gemakkelijker te promoten valt als je er een voetbalnaam aanhangt. Marketing en merchandising zouden ook wat makkelijker moeten gaan. Of ze die voetbalfans ook in grote aantallen naar het circuit weten te brengen weet ik niet. Maar dat het serieuze motorsport gaat worden dat is haast wel zeker. Alleen die complete reverse grid voor race twee bevalt me niet.

ja er zal een hoop geld verdiend worden met de marketing... en de reverse grid zal dnek ik toch een hoop schade opleveren als de langzame mensen vooraan staan.
Fllying_Fin
Silver medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: Mei 09, 2008, 06:27:26 »

COMPLETE reverse grid?
Dat gaat na race 1 meteen veranderen. Geschrokken
Peter
Bronze medal driver

« Antwoord #8 Gepost op: Mei 10, 2008, 06:11:17 »

COMPLETE reverse grid?
Dat gaat na race 1 meteen veranderen. Geschrokken

maar race 2 wordt er wel eentje met een heel spectaculaire opening, daarnaast weet ik zelf niet wat ik van deze klasse moet denken hoor, ik vindt persoonlijk de vermening van autosport en voetbal verschikkelijk, maar het kan wel een mooie klasse worden, daarnaast (en correct me if i'm wrong) maakt het die hooligans niet uit wat ze slopen, stel dat ze onder het mom van een clubje ook voor de gein eens op een circuit wat komen afbreken.
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: Mei 13, 2008, 01:07:38 »

haha, kan een mooie veldslag worden, met Hooligans van over de hele wereld, meeting point in de grindbak aan het einde van het rechte stuk...
Kan een mooie show worden tussen de races door.

Maar even serieus, ben zeer benieuwd hoe de rijders bezetting eruit komt te zien, of dit land gebonden wordt of niet. Heb begrepen dat PSV niet voor een rijder gaat betalen, waardoor bijvoorbeeld Albers al afvalt...

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #10 Gepost op: Mei 13, 2008, 06:06:27 »

haha, kan een mooie veldslag worden, met Hooligans van over de hele wereld, meeting point in de grindbak aan het einde van het rechte stuk...

Maar even serieus, ben zeer benieuwd hoe de rijders bezetting eruit komt te zien, of dit land gebonden wordt of niet. Heb begrepen dat PSV niet voor een rijder gaat betalen, waardoor bijvoorbeeld Albers al afvalt...

Even een balletje opgooien... Retera!? Grijns Best --> Eindhoven .. dat is ook maar kilometertje of 10!

When the flag drops, the bullshit stops!
zomer01
Test driver
*

« Antwoord #11 Gepost op: Mei 14, 2008, 02:12:18 »

Even een balletje opgooien... Retera!? Grijns Best --> Eindhoven .. dat is ook maar kilometertje of 10!

Kox? Tong haha nja ik vind Retera eerlijk gezegt (nog) niet goed genoeg
Wii4life
Bronze medal driver

« Antwoord #12 Gepost op: Mei 15, 2008, 09:26:05 »

De geruchten dat Robert Doornbos voor PSV gaat rijden steken langzaam op...
Hij gaat binnenkort (binnen een paar dagen) in iedergeval iets van zich laten horen. Zeer benieuwd wat het wordt.

sebastiaan
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 15, 2008, 10:30:49 »

ik denk dat dat wel de meest logische rijder is hij heeft tog meer ervaring als menig andere rijder en voelt zich lekkerder in een formule wagen.
Laffe Hond
Silver medal driver

Canis revertitur ad vomitum

« Antwoord #14 Gepost op: Mei 16, 2008, 09:08:59 »

Ik kan me haast niet voorstellen dat hij het zou doen. Ondanks dat het zeer brute wagens zijn verwacht ik nauwelijks exposure voor deze klasse. Oftewel hij kan zich niet in-the-picture rijden ermee.
Nog afgezien van het feit dat ik een budgetteringsprobleem vrees qua sponsoren/salaris Robert Doornbos.
Pagina's: [1] 2 3 ... 29
  Print  

Ga naar: