Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 15, 2019, 08:24:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Indylights  (gelezen 15746 keer)
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #15 Gepost op: Augustus 11, 2008, 12:30:32 »

Wie denken jullie wie dit jaar kampioen wordt? Ik zet in op Dillon Battistini, de Brit komt als rookie het kampioenschap binnen en wint meteen de eerste race. Het kampioenschap zit echt in de lift, kijk alleen al naar al de rookie's van dit jaar. Hopelijk zien we volgend jaar wat Atlantic teams overkomen en wat minder rijderswisselingen. Als je eens op de Wiki pagina van 2008 kijkt zie je dat enorm veel rijders alleen deals voor een of twee races hadden, of voor de RC of ovals.

Wat vinden jullie van Arie, hij heeft al flink wat races in de Lights gereden maar nog niet gewonnen. Toch lijkt hij het dit jaar beter te doen dan Raffa Matos, van wie ik toch een hoop verwachten. Matos is in mijn ogen een super talent dus hopelijk kan hij nog een paar overwinningen pakken later dit jaar. Remember hoe hij in 2005 even een one off reed op St. Pete en beide races won.

Vergeet niet dat het kampioenschap live te volgen is via de site, ook dit weekend weer op Mid-Ohio. Helaas heb ik al een flinke tijd geen internet dus ik zal het met de ESPN highlights op MotorsTV moeten doen.

Het wordt Matos! Tong Battistini zakte op Watkins Glen echt door het ijs met zijn beide crashes. Gisteren won hij weer op Kentucky, met James Davison als tweede en Arie Luyendyk Jr. als derde. Ik vernam van Arie dat hij nog veel last had van zijn knie, waaraan hij pas geleden is geopereerd. De strijd om het kampioenschap kan nog spannend worden Grijns
« Laatste verandering: September 07, 2008, 09:19:35 door Rocket Ron » Gelogd

When the flag drops, the bullshit stops!
Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #16 Gepost op: Augustus 11, 2008, 06:07:55 »

Ja, ik zet ook met plezier al mijn geld in op Matos. Sinds de Star Mazda series vind ik hem een groot talent en het is best raar dat ie nog geen topzitje heeft in Amerika of Europa. Als ik het me goed herinner reed Dillon ook weer achteraan tijdens het regenrennen op Mid-Ohio. Waar Jonny Reid erg pijnlijk de overwinning verspeelde door niet de chequered flag te nemen.

Nu op naar Sears Point en dan de grand finale op Chicagoland, hopelijk wordt het net zo spannend als de IRL vorig jaar.
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #17 Gepost op: Augustus 25, 2008, 12:53:55 »

Nogal een slecht weekend voor Arie Jr. ! Droevig
Matos heeft echter wel de leiding in het klassement overgenomen van Antinucci en de Braziliaan staat nu 3 punten voor op de Amerikaan/Italiaan! Tong Ik hoop dat Matos het wordt! Grijns

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #18 Gepost op: September 07, 2008, 09:20:44 »

GEWELDIG!!

Matos kampioen.. Arie Jr. zijn eerste overwinning in de Indy Lights!
Leuk weekend en rede voor een feestje bij AFS/AGR Cool

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #19 Gepost op: September 07, 2008, 09:59:29 »

Gefeliciteerd Arie jr.

Maar dus helaas niet het kampioenschap binnengehaald. Is er al iets bekend over zijn plannen voor volgend jaar?
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #20 Gepost op: September 07, 2008, 11:43:19 »

Gefeliciteerd Arie jr.

Maar dus helaas niet het kampioenschap binnengehaald. Is er al iets bekend over zijn plannen voor volgend jaar?

Ik hoop het zeer binnenkort van hem te horen.. helaas niet het kampioenschap voor hem! Toch een behoorlijk constant seizoen van hem. Nog een jaar Indy Lights zou dodelijk zijn voor hem, want hij is ondertussen een behoorlijke 'veteraan' in dat veld! Tong IndyCar wordt denk ik ook lastig voor hem, al gun ik het hem van harte!

Een ding is zeker: Matos MOET gewoon richting IndyCar.. die man is gewoon super! Grijns (Alleen al als je naar zijn CV kijkt)

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #21 Gepost op: September 07, 2008, 11:49:47 »

Was het niet Matos die kampioen werd in de Champcar Atlantic en een miljoen dollar won om het jaar daarop in de Champcar World Series te rijden? Om dat vervolgens naast zich neer te leggen en richting de Indy wereld te gaan? Geen gekke beslissing, gezien het feit dat de CCWS niet veel later ter ziele gingen.
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #22 Gepost op: September 08, 2008, 12:06:42 »

Was het niet Matos die kampioen werd in de Champcar Atlantic en een miljoen dollar won om het jaar daarop in de Champcar World Series te rijden? Om dat vervolgens naast zich neer te leggen en richting de Indy wereld te gaan? Geen gekke beslissing, gezien het feit dat de CCWS niet veel later ter ziele gingen.

Inderdaad.. Lachen
Diezelfde Matos won overigens ook al een aantal races toen hij 'zomaar' instapte in de Indy Lights! Nu reed hij dus een volledig seizoen en wordt hij kampioen! Tong

Wellicht wat off-topic: Volgens mij is het Arie Luyendyk Jr. of mag Luyendijk ook nog steeds!? Rollende ogen

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #23 Gepost op: September 08, 2008, 12:10:07 »

Ik was in de veronderstelling dat het 'Luyendyk' is nu.
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #24 Gepost op: September 08, 2008, 12:29:49 »

Ik was in de veronderstelling dat het 'Luyendyk' is nu.

Ja, ik ook! Ik schrijf het namelijk altijd al als Luyendyk.
Maar in het artikel (http://www.autosport.nl/actueel/news.php?id=8492&rubriek=int) staat Luyendijk Jr. dus dat zal dan wel niet correct zijn.

Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #25 Gepost op: September 08, 2008, 05:12:50 »

Prachtig Prachtig, ik zag de race op ESPN 2 en had dit nooit verwacht prachtig! hulde hulde!

Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #26 Gepost op: September 09, 2008, 08:32:32 »

Inderdaad.. Lachen
Diezelfde Matos won overigens ook al een aantal races toen hij 'zomaar' instapte in de Indy Lights! Nu reed hij dus een volledig seizoen en wordt hij kampioen! Tong

Wellicht wat off-topic: Volgens mij is het Arie Luyendyk Jr. of mag Luyendijk ook nog steeds!? Rollende ogen

Ja, hij won beide races op St. Pete in 2005. Voor beide AFS rijders gaat het moeilijk worden om de overstap te maken. Bij AGR zie ik niemand erbij komen, Marco en Danica blijven hoe slecht ze het ook gaan doen. En Kanaan willen ze wel houden voorlopig en Mutoh hebben ze een hoop in geinvesteerd om nu al te laten verdwijnen. Bij de andere top teams zijn de stoeltjes al bezet en bij kleinere teams als Foyt, Vision en D&R hoor je ook al geruchten wie er volgend jaar naar toe gaan. En dan zijn er nog jongens zoals Doornbos en Tracy die beweren dat ze een zitje hebben. Nee, voor IPS sterren is er niet echt plek. Zelfs iemand als Lloyd kreeg alleen maar even de kans om op Indy te rijden.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #27 Gepost op: September 09, 2008, 09:01:22 »

Over Doornbos heb ik inderdaad gelezen dat hij zich, met de Superleague Formula, voorbereid op een carrière in de IndyCar Series. Maar wordt dit verhaal ergens gestaafd door bevestigingen dat hij in gesprek is met een team?
sebastiaan
Gast
« Antwoord #28 Gepost op: September 09, 2008, 09:42:35 »

Over Doornbos heb ik inderdaad gelezen dat hij zich, met de Superleague Formula, voorbereid op een carrière in de IndyCar Series. Maar wordt dit verhaal ergens gestaafd door bevestigingen dat hij in gesprek is met een team?

nou dan mag ie eerst wel eens een race uitrijden.
maar Doornbos kan de indy wel aan .
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #29 Gepost op: November 11, 2008, 06:17:21 »

Matos is zoals bekend voor 2009 zeker van een zitje in de Indycar.. heeft hij ook wel verdient na zijn titel! Hopelijk gaat Luyendyk Jr. ook de overstap nog maken, maar daar weet ik momenteel helaas ook niet meer over! Ik weet het niet

Overigens.. ik heb zojuist eindelijk een interview met Matos kunnen doen nadat hij maanden onbereikbaar was! Grijns

Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar: