Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 17, 2019, 07:07:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: Indylights  (gelezen 15748 keer)
Giant2000
Rookie driver
**

« Gepost op: Mei 06, 2008, 09:58:35 »

Ook zo genoten van de Indylights met Arie Luyendijk jr.? Afgelopen weekend 3e in Kansas. Deze jongen gaat zijn vader achterna, ik zie hem binnen 1-2 jaar in de IndyCar series rijden en binnen 5 jaar als 2e Nederlander de Indy 500 winnen.  Grijns
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #1 Gepost op: Mei 09, 2008, 04:07:40 »

Arie Jr. doet het inderdaad wel lekker, al heeft hij natuurlijk een schat aan ervaring in de Indy Lights. Vergeet niet dat hij de succesvolste coureur is in de Indy Lights, als je het meerekend toen het Indy Pro heette, sinds de oprichting van die klasse!

Zover ik van hem weet moet hij nog wel op zijn eerste race-overwinning wachten in die klasse, maar ik verwacht wel dat die dit seizoen zal komen! Grijns

Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ik van zowel Sr. als Jr. al een gehele tijd fan ben! (Krijg je ervan als je ook een Bosschenaar bent Knipoog)

When the flag drops, the bullshit stops!
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #2 Gepost op: Mei 24, 2008, 08:39:39 »

Battistini heeft weer de race gewonnen (Freedom 100 op Indianapolis)
Teleurstellende 14e positie voor Arie Jr.

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 01, 2008, 12:41:33 »

5de startplek voor Arie Jr. in Milwaukee.. wat een kleine oval is dat volgens mij.. Ik weet het niet

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 01, 2008, 07:48:16 »

Vandaag tegenvallend 8ste in Milwaukee tijdens de race.. geluk is wel dat de voornaamste titelkandidaten ook niet super hebben gescoord (Antinucci, Battistini etc.)

youriracefotos
Silver medal driver

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 18, 2008, 08:53:19 »

nou giant! binne 5 jaar al indy 500 winnen Lippen verzegeld ik denk het niet hoor
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #6 Gepost op: Juni 22, 2008, 12:54:14 »

Vandaag mocht Arie Jr. vanaf pole-position vertrekken.. helaas was die verdomde Dillon Batistini weer een sluwe vos en wist laatstgenoemde de overwinning te pakken! Arie gelukkig wel 2de! Grijns

Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #7 Gepost op: Juli 14, 2008, 03:53:12 »

Weer een podiumplaats voor Arie Jr. tijdens een 'historische' race!
Arie Jr. werd derde tijdens de Nashville 100 in de Indy Lights en Ana Beatriz won als eerste dame een race uit de Indy Lights/Indy Pro Series! Tong

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #8 Gepost op: Juli 14, 2008, 04:02:23 »

Het is wat met die dames dit jaar, eerst Danica Patrick op de Twin Ring en nu Ana Beatriz. Girl power!
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #9 Gepost op: Juli 14, 2008, 08:27:41 »

Het is wat met die dames dit jaar, eerst Danica Patrick op de Twin Ring en nu Ana Beatriz. Girl power!

En laat zo nu net het nieuwe item op mijn website heten! Grijns
On topic: Indy Lights wordt zo nog wel spannend met Battistini die het de laatste weekenden een beetje verprutst! Weet niet wie de titel gaat pakken. Persoonlijk hoop ik natuurlijk op Arie, maar die kans is denk ik gering! Dus dan ga ik voor Rafael Matos of Antinucci Tong

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #10 Gepost op: Juli 14, 2008, 08:49:32 »

Off-topic: Ik hoorde al een vrouwenstem bij het commentaar tijdens Le Mans 2008. Nu weet ik http://www.racinginside.com/index.php?option=com_content&view=article&id=182:girlpower-experiences-of-liz-halliday-june-08&catid=48:girlpower-english&Itemid=79 wie het is, thanks! Vroeg het me al een tijdje af. Is zij familie van Matt Halliday?
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #11 Gepost op: Juli 14, 2008, 08:50:16 »

nou giant! binne 5 jaar al indy 500 winnen Lippen verzegeld ik denk het niet hoor

Optimistisch blijven!
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #12 Gepost op: Juli 15, 2008, 02:19:18 »

Optimistisch blijven!

Heel eerlijk gezegd denk ik dat de kans dat Arie Jr. ooit de Indy 500 zal winnen vrij minimaal is! Echter, doet hij het dit seizoen nog even erg goed bij AFS/AGR in de Indy Lights dan zou daar misschien voor 2009 wel iets leuks uit kunnen rollen betreffende een B-team van Andretti Green die voor hem een auto in de Indy 500 inzetten.. Ik ben bang dat het dan echter eerder de olympische gedachte wordt: 'Meedoen is belangrijker dan winnen!' Gunnen doe ik het Arie Jr. echter wel, want ik ben er van overtuigd dat hij een betere coureur is dan menigeen denkt! Grijns

Off-topic: Liz is geen familie van Matt zover ik weet. Aangezien Matt van huize uit een Nieuw-Zeelander is en Liz is Amerikaanse!

Pim Teuns
Silver medal driver

« Antwoord #13 Gepost op: Juli 17, 2008, 10:17:31 »

Wie denken jullie wie dit jaar kampioen wordt? Ik zet in op Dillon Battistini, de Brit komt als rookie het kampioenschap binnen en wint meteen de eerste race. Het kampioenschap zit echt in de lift, kijk alleen al naar al de rookie's van dit jaar. Hopelijk zien we volgend jaar wat Atlantic teams overkomen en wat minder rijderswisselingen. Als je eens op de Wiki pagina van 2008 kijkt zie je dat enorm veel rijders alleen deals voor een of twee races hadden, of voor de RC of ovals.

Wat vinden jullie van Arie, hij heeft al flink wat races in de Lights gereden maar nog niet gewonnen. Toch lijkt hij het dit jaar beter te doen dan Raffa Matos, van wie ik toch een hoop verwachten. Matos is in mijn ogen een super talent dus hopelijk kan hij nog een paar overwinningen pakken later dit jaar. Remember hoe hij in 2005 even een one off reed op St. Pete en beide races won.

Vergeet niet dat het kampioenschap live te volgen is via de site, ook dit weekend weer op Mid-Ohio. Helaas heb ik al een flinke tijd geen internet dus ik zal het met de ESPN highlights op MotorsTV moeten doen.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #14 Gepost op: Juli 18, 2008, 02:19:15 »

Off-topic: Liz is geen familie van Matt zover ik weet. Aangezien Matt van huize uit een Nieuw-Zeelander is en Liz is Amerikaanse!

Oké, bedankt.
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar: