|
Richard
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: februari 07, 2012, 01:04:14 pm » |
|
Ik ben allang blij dat we van de dieselcup af zijn, wat een zielloze vertoning was dat zeg..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerardo
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: februari 07, 2012, 10:58:25 pm » |
|
Ik ben allang blij dat we van de dieselcup af zijn, wat een zielloze vertoning was dat zeg..
ja maar als dat er net als de DNRT meer dan 30 waren had je niemand horen klagen ik ga gewoon voor een groot veld. daarom ga ik het liefst naar DNRT of HARC.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dirk
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: februari 07, 2012, 11:40:32 pm » |
|
ja maar als dat er net als de DNRT meer dan 30 waren had je niemand horen klagen ik ga gewoon voor een groot veld. daarom ga ik het liefst naar DNRT of HARC. Nie te vergeten dat die evenementen goedkoop danwel gratis zijn 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
youri
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: februari 08, 2012, 11:36:06 am » |
|
Dpp is ook gratis hoor 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: februari 08, 2012, 01:14:43 pm » |
|
Als je af en too bij de Formido shopt krijg je die kaartjes zo in de mailbox geplempt ja  Om dan vervolgens voor een verbaasde kaartenknipper bij de ingang te staan, communiceren ze ook zo lekker naar CPZ toe die sponsors. Ach ja, dit jaar sta ik toch enkel als marshal langs de baan dus is het voor mij zowiezo geen probleem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gerardo
Rookie driver

|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: februari 10, 2012, 11:55:52 pm » |
|
ja maar als dat er net als de DNRT meer dan 30 waren had je niemand horen klagen ik ga gewoon voor een groot veld. daarom ga ik het liefst naar DNRT of HARC. Nie te vergeten dat die evenementen goedkoop danwel gratis zijn  ja en als marshal veel leuker om te doen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: maart 12, 2012, 05:08:30 pm » |
|
Om het eeuwige gezanik over al dan niet legaal/protesten/rechtzaken te vermijden, is een normtijd een hele reeele optie. In sommige gevallen moeten rijders daar dus heel slim mee omgaan, en anderen zullen het licht uit hun ogen moeten rijden.
Ik kwam nog wat tegen over de (methodiek van de) normtijden + het wedstrijdformat...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: maart 25, 2012, 11:07:47 am » |
|
Henk Vuik testte gisteren een erg fraaie hoogtoerige Mercedes die hij volgens mij in het DPO zal gaan inzetten. Vrees alleen dat hij gedonder gaat krijgen met de decibelmeter, want de Merc klinkt iets 'enthousiaster' dan het gemiddelde dieselende BMW'tje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patrick84
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: maart 25, 2012, 12:45:00 pm » |
|
Henk Vuik testte gisteren een erg fraaie hoogtoerige Mercedes die hij volgens mij in het DPO zal gaan inzetten. Vrees alleen dat hij gedonder gaat krijgen met de decibelmeter, want de Merc klinkt iets 'enthousiaster' dan het gemiddelde dieselende BMW'tje  Laat maar komen die Mercedes! Beter geluid dan een Diesel imo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Racing-Fan
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: maart 25, 2012, 01:03:08 pm » |
|
Leuke aanvulling. Is een keer wat anders dan een BMW 1 of 3 Serie. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
emotorsport
Bronze medal driver

E-Motorsport.punt.nl - rc 1/8
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: april 04, 2012, 12:16:13 pm » |
|
Is er al een deelnemers lijst bekend? Ik denk dat deze klasse wel eens heel erg leuk kan gaan worden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coach Ep
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: april 04, 2012, 12:53:04 pm » |
|
Racen met normtijden is als voetballen zonder goals...  Ik ben en blijf tegen de doodstraf maar een injectie met vloeibare hersencellen voor de bedenker hiervan vind ik wel op zijn plaats! 
|
|
|
|
|
|
"Endurance is more important than truth"
|
|
|
|
Drrrrkkk
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: april 04, 2012, 02:00:53 pm » |
|
Ik ben en blijf tegen de doodstraf maar een injectie met vloeibare hersencellen voor de bedenker hiervan vind ik wel op zijn plaats!  Los van de emotie: het kan ook gewoon gevaarlijke situaties opleveren. Voorbeeld: het is geen eenheidsklasse dus de ene toerwagen gaat nou eenmaal harder dan de andere. Zo zal die Merc van Vuik harder lopen dan de Mini van Verschuur, om maar een voorbeeld te noemen. Dus moeten de snelle jongens uitkomen Bos Uit vol in de ankers om niet een te snelle rondetijd te laten noteren. Ehhh maar de langzamere auto's zullen daar juist plankgas door heen komen stuiven om maar vooral die normtijd te halen  Maar goed, er is door wijze mensen voor dit systeem gekozen. Het lijkt me dat je alleen veel onnodige heisa op de hals haalt van de WL. Want heb je een startveld van 5 auto's dan is het nog wel overzichtelijk. Maar heb je 25 auto's die 3 manches per raceweekend rijden en je moet ieder rondje checken of er niemand te snel heeft gereden (en als dat eenmalig zo is of diegene daar zijn joker voor mag inzetten), dan is dat een dievenklus hoor. Ik voorspel huldigingen op het podium met bekers en bloemen, die een uur na de wedstrijd naar een ander moeten verhuizen door allerhande straffen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Racing-Fan
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: april 04, 2012, 06:42:38 pm » |
|
Normtijden is inderdaad niks. Waarom niet gewoon op basis van pk/gewicht?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Richard
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: april 06, 2012, 02:48:52 pm » |
|
PK/gewicht is beter ja, zo werkt men al jaren in de DSC. Ik ben benieuwd hoe het startveld eruit ziet, ik heb maar weinig foto's gezien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|