Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Oktober 20, 2019, 02:36:25

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9
  Print  
Auteur Topic: Formula Masters  (gelezen 52750 keer)
sebastiaan
Gast
« Antwoord #105 Gepost op: Maart 26, 2009, 03:38:00 »

Ik kijk hier uit het raam en irriteer me over de regen de afgelopen dagen... maar het kan dus nog gekker!

Nou persoonlijk heb ik liever sneeuw dan regen Grijns
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #106 Gepost op: Maart 26, 2009, 04:03:54 »

Liever een zonnetje net als vorige week, dan die natte rotzooi Knipoog
sebastiaan
Gast
« Antwoord #107 Gepost op: Maart 26, 2009, 09:04:27 »

Liever een zonnetje net als vorige week, dan die natte rotzooi Knipoog

ja daar heb je een uitstekend punt  Cool Grijns
Patrick84
Gold medal driver

« Antwoord #108 Gepost op: Maart 26, 2009, 09:33:39 »

Niet te geloven zeg ............
Het was de koudste winter sinds 1997 en wat denk je.
Hier in Zandvoort is niet eens vaste sneeuw gevallen  Verbaasd
En nou voorspellen ze niet eens sneeuw en welja........ in Spa ligt er ineens sneeuw
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #109 Gepost op: Mei 16, 2009, 01:25:48 »

Het seizoen is weer begonnen op Pau, een aantal deelnemers wat niet heel hoog is (18) terwijl dat in het verleden voglens mij stukken hoger was (rond de 30 als ik het goed heb).

Voor Nederland staan Kelvin Snoeks en Dennis Retera aan de start. Zij kwalificeerden zich in het achterveld en Snoeks viel de eerste race uit. Retera is achtste geworden in de eerste race! Cool Morgen de tweede race, die ik hopelijk op de een of andere manier kan kijken! Grijns

When the flag drops, the bullshit stops!
Dirk
Gold medal driver

The only barrier in life is the SAFER barrier.

« Antwoord #110 Gepost op: Mei 16, 2009, 02:05:00 »

Retera reed een puike race, hij kwam vanuit 14. Het gevecht tussen Rossi en Schlegelmilch was wel leuk.

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #111 Gepost op: Mei 16, 2009, 02:38:46 »

Interessante race inderdaad. Opvallend, die verticale gele lijn voor de hairpin. Die mag in de eerste ronde niet gepasseerd worden, om aanrijdingen, spins en dus opstoppingen te voorkomen. Race 2 is trouwens morgen live op Eurosport.
Fllying_Fin
Silver medal driver

« Antwoord #112 Gepost op: Mei 16, 2009, 02:53:11 »

Interessante race inderdaad. Opvallend, die verticale gele lijn voor de hairpin. Die mag in de eerste ronde niet gepasseerd worden, om aanrijdingen, spins en dus opstoppingen te voorkomen. Race 2 is trouwens morgen live op Eurosport.

Maar wel zo handig. Als dat in de rijdersbriefing is doorgesproken zou dat geen verder probleem moeten zijn.
Ik herinner me zo die opstopping in de WTCC race van vorig jaar hier...
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #113 Gepost op: Mei 16, 2009, 02:55:20 »

Dat is zeker besproken, vrij nutteloos anders. Daarbij herinner ik me meerdere opstoppingen daar, en niet alleen in het WTCC. Toch vraag ik me af hoe die rauwdouwers er morgen doorheen gaan komen.
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #114 Gepost op: Mei 16, 2009, 03:48:38 »

De 'gewone' Eurosport of weer Eurosport 2 ofzo!? Cool
Ik wil Dennis wel weer zien rijden, aangezien ik dit seizoen toch de nodige dingen voor hem ga doen en hem de nodige malen tegen zal komen! Tong Zou wel handig zijn voor zijn nieuwe website! Knipoog

D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #115 Gepost op: Mei 16, 2009, 03:58:16 »

Ik typ toch echt Eurosport, en geen Eurosport 2 Knipoog Daarnaast, even een blik werpen op de programmering van Eurosport op de website en je bent weer helemaal op de hoogte.
Alexander
Bronze medal driver

« Antwoord #116 Gepost op: Mei 16, 2009, 04:14:23 »

Ik wil Dennis wel weer zien rijden, aangezien ik dit seizoen toch de nodige dingen voor hem ga doen en hem de nodige malen tegen zal komen! Tong Zou wel handig zijn voor zijn nieuwe website! Knipoog

De eerste race was vandaag ook op Eurosport te zien.
Doe Dennis de groeten van me (Alexander (met het lange haar) van de "skelter"baan van Bleekemolen).
Die nieuwe site is wel nodig. En iemand die het vervolgens blijft updaten is ook wel handig. Wat ga je voor Dennis doen?
Rocket Ron
Gold medal driver

« Antwoord #117 Gepost op: Mei 16, 2009, 05:19:16 »

De eerste race was vandaag ook op Eurosport te zien.
Doe Dennis de groeten van me (Alexander (met het lange haar) van de "skelter"baan van Bleekemolen).
Die nieuwe site is wel nodig. En iemand die het vervolgens blijft updaten is ook wel handig. Wat ga je voor Dennis doen?

Wat jij nodig vindt: dat ga ik doen! Grijns Oftewel, als het goed is komt er een nieuwe website! Dennis heeft al een aantal voorbeelden gehad en aan de hand daarvan wordt er een nieuwe website gebouwd. Verder dus ook het bijhouden van die website etc. Maar op wat voor termijn dat weet ik niet. Ik denk zo spoedig mogelijk, maar Dennis heeft het uiteraard erg druk. En verder misschien nog wat dingen op 'persgebied'. Kan ik de eerste race trouwens nog ergens terugkijken?

Alexander
Bronze medal driver

« Antwoord #118 Gepost op: Mei 16, 2009, 06:20:15 »

De eerste race zou ergens de komende dagen wel als torrent te vinden zijn. Ik heb hem nog niet voorbij zien komen bij Racing Underground (invite only tegenwoordig). Misschien dat er ergens een (legaal) open archief te vinden is, maar die heb ik nog niet ontdekt. Wellicht dat er een samenvatting op Eurosport voorbij komt een dezer dagen.
D-M0de
Gold medal driver

« Antwoord #119 Gepost op: Mei 17, 2009, 10:21:57 »

De 'gewone' Eurosport of weer Eurosport 2 ofzo!? Cool

Beide WTCC races en de Formula Master race worden vandaag op Eurosport back to back uitgezonden, vanaf 12.45.
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9
  Print  

Ga naar: