Autosport.nl forum
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
Maart 23, 2017, 12:08:41


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte


Pagina's: [1] 2 3 ... 10
 1 
 Gepost op: Maart 17, 2017, 09:41:35  
Gestart door Tijn67 - Laatste bericht door Racing-Fan
Met Mika Morien en Stan van Oord in een Bas Koeten Audi en Willem Meyer in een ander gaat het al de goede kant op.
Dit is inderdaad goed nieuws. Nederlands team met tenminste 3 Nederlandse coureurs.

 2 
 Gepost op: Maart 17, 2017, 09:00:57  
Gestart door Tijn67 - Laatste bericht door ace1
Met Mika Morien en Stan van Oord in een Bas Koeten Audi en Willem Meyer in een ander gaat het al de goede kant op.

Mooi dan is nu het glas halfvol en niet meer halfleeg.

 3 
 Gepost op: Maart 17, 2017, 06:28:50  
Gestart door ace1 - Laatste bericht door ace1
Honda had extra mensen aangetrokken (grote namen zoals Gilles Simon), maar die kregen het ook niet voor elkaar. Conclusie moet dan wel zijn dat het probleem zit in de organisatiestructuur en/of de organisatiecultuur. Als je iemand aantrekt die de kennis heeft, maar je luistert niet naar diegene dan krijg je een uitkomst die lijkt op de situatie waar Honda nu inzit.

Ik heb meer als 10 jaar geleden een interview van Takumo Stato gelezen waarin hij het volgende zei toen Honda zelf nog leefde en er ging een Honda F1 motor stuk tijdens een GP weekend  kwam hij s'maandags ochtend langs op de fabriek van Honda Racing waar de Honda F1 motoren worden gebouwd en schold het personeel dan uit. Sato vertelde dat het personeel geen zin had om dit na het volgende GP weekend weer te laten gebeuren en men controleerde de onderdelen van de motor extra goed, hij zei na de dood van Honda is er nooit iemand van de directie langs geweest als er een F1 motor stuk ging tijdens een GP weekend en daardoor is het personeel van Honda Racing minder gemotiveerd.

 4 
 Gepost op: Maart 17, 2017, 06:13:07  
Gestart door Tijn67 - Laatste bericht door Quintin03
Met Mika Morien en Stan van Oord in een Bas Koeten Audi en Willem Meyer in een ander gaat het al de goede kant op.

 5 
 Gepost op: Maart 17, 2017, 05:38:52  
Gestart door ace1 - Laatste bericht door Michael Drost
Honda had extra mensen aangetrokken (grote namen zoals Gilles Simon), maar die kregen het ook niet voor elkaar. Conclusie moet dan wel zijn dat het probleem zit in de organisatiestructuur en/of de organisatiecultuur. Als je iemand aantrekt die de kennis heeft, maar je luistert niet naar diegene dan krijg je een uitkomst die lijkt op de situatie waar Honda nu inzit.

 6 
 Gepost op: Maart 17, 2017, 11:42:58  
Gestart door Tijn67 - Laatste bericht door Racing-Fan
Mooi dat Tom Coronel dit seizoen aan de start staat.  Grijns Grijns Grijns
Verder ben ik bang dat het weer mager wordt wat betreft Nederlandse coureurs.  Boos

 7 
 Gepost op: Maart 16, 2017, 10:17:27  
Gestart door ace1 - Laatste bericht door ace1
2017 het 3e seizoen voor Honda, dan zou je toch resultaten mogen verwachten.

Klopt ben ik met jou eens, Honda had trouwens wel een externe kracht in gehuurd, maar gaat daarmee niet verder.
Renault huurt Ilomor in om de achterstand in te halen, Ilmor heeft ervaring met V6 turbomotoren die men voor Chevrolet bouwt in de Indycar. Daarnaast heeft Ilmor in het verleden de Mercedes  F1 motoren gebouwd en Mclaren was daarmee succesvol.

http://www.bbc.com/sport/formula1/39183145

http://www.autosport.com/news/report.php/id/122130

 8 
 Gepost op: Maart 16, 2017, 07:26:29  
Gestart door ace1 - Laatste bericht door Racing-Fan
2017 het 3e seizoen voor Honda, dan zou je toch resultaten mogen verwachten.

 9 
 Gepost op: Maart 16, 2017, 06:53:02  
Gestart door ace1 - Laatste bericht door ace1
"McLaren in gesprek met Mercedes voor levering krachtbron"

Volgens de BBC heeft McLaren een eerste gesprek aangeknoopt met Mercedes voor het leveren van krachtbronnen. Dit komt er nadat het Britse team rampzalige voorseizoenstests in Barcelona doorstond met meermaals problemen aan de Honda-motor. De krachtbron van hun Japanse leverancier lijkt niet alleen oncompetitief te zijn, maar tevens onbetrouwbaar. Volgens de BBC evalueert het team de eventuele opties indien de samenwerking met Honda spaak loopt. Noch bij McLaren, noch bij Mercedes is er iemand bereikbaar voor enig commentaar.

Volgens de bronnen van de BBC is het contact tussen McLaren en Mercedes kort en informeel geweest, dus tot een oplossing zou het zeker niet geleid hebben. Toto Wolff, teambaas bij Mercedes AMG-Petronas, zou er voor open staan om hun voormalige partner terug van motoren te voorzien. Als klant zou McLaren dan jaarlijks 17 miloen euro moeten betalen voor een Mercedes krachtbron, of bij Renault dat ook een optie zou zijn. Een zware beslissing omdat de Japanse partner McLaren van een een financiŽle ruggegraat voorziet. Indien de relatie toch tot een halt moet worden geroepen zouden de aandeelhouders zelf diep in hun zakken moeten gaan, tot ze eindelijk een grote sponsor strikken.

http://www.autosport.be/news/mclaren-in-gesprek-met-mercedes-voor-leveringkrachtbron.html


Ik snap ook niet dat Honda geen externe krachten inhuurt om het probleem op te lossen. Ik hou het op Japanse trots.

 10 
 Gepost op: Maart 16, 2017, 06:52:04  
Gestart door ace1 - Laatste bericht door ace1
"McLaren in gesprek met Mercedes voor levering krachtbron"

Volgens de BBC heeft McLaren een eerste gesprek aangeknoopt met Mercedes voor het leveren van krachtbronnen. Dit komt er nadat het Britse team rampzalige voorseizoenstests in Barcelona doorstond met meermaals problemen aan de Honda-motor. De krachtbron van hun Japanse leverancier lijkt niet alleen oncompetitief te zijn, maar tevens onbetrouwbaar. Volgens de BBC evalueert het team de eventuele opties indien de samenwerking met Honda spaak loopt. Noch bij McLaren, noch bij Mercedes is er iemand bereikbaar voor enig commentaar.

Volgens de bronnen van de BBC is het contact tussen McLaren en Mercedes kort en informeel geweest, dus tot een oplossing zou het zeker niet geleid hebben. Toto Wolff, teambaas bij Mercedes AMG-Petronas, zou er voor open staan om hun voormalige partner terug van motoren te voorzien. Als klant zou McLaren dan jaarlijks 17 miloen euro moeten betalen voor een Mercedes krachtbron, of bij Renault dat ook een optie zou zijn. Een zware beslissing omdat de Japanse partner McLaren van een een financiŽle ruggegraat voorziet. Indien de relatie toch tot een halt moet worden geroepen zouden de aandeelhouders zelf diep in hun zakken moeten gaan, tot ze eindelijk een grote sponsor strikken.

http://www.autosport.be/news/mclaren-in-gesprek-met-mercedes-voor-leveringkrachtbron.html


Ik snap ook niet dat Honda geen externe krachten inhuurt om het probleem op te lossen. Ik hou jet op Japanse trots.

Pagina's: [1] 2 3 ... 10
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC

Copyright © 2008 autosport.nl
Valid XHTML 1.0! Valid CSS! Dilber MC Theme by HarzeM