Algemeen

Dragracing: Rond The Main Event 2019

Als toeschouwer moet je bij de stunts van Terry Grant altijd oppassen. Voor je het weet word je door de stuntman naar voren gehaald en ben je zelf middelpunt van zijn show. Zoals in dit geval Maja Udtian
grant

Ondanks de winst en het Europese record ging ook bij Anita Mäkelä niet alles goed. Bij het opwarmen van de motor schoot er een brandstofslang los. Gelukkig was er nog genoeg tijd om het te repareren
makela

Drie keer minimaal 8.000 pk op een rij. Meer dan de hele Formule 1-startgrid in Monaco bij elkaar
topfuelpk

Liam Jones had kort voor The Main Event zijn door CBD Asylum gesponsorde Top Fueler nog van een fris nieuw kleurenschema laten voorzien
jones

De Engelsman was uiteraard tevreden met zijn 3,88 seconden in de kwalificatie. Nu is het tijd voor de volgende stap, een lage 3,8 of wellicht zelfs de eerste 3,7-seconden in Europa
jones1

Maja Udtian is nog op zoek naar de eerste 3,9-secondenrun
maja1

De 21-jarige Noorse krijgt instructies van crewchief Jamie Willis
maja2

Wachten tot de baan weer drooggemaakt is. Wat kun je dan beter doen dan even bijslapen denkt Mari Udtian, de jongere zus van Maja
slaap

En altijd is er de support van zus Maja
marimaja

De testdag voor The Main Event werd door een aantal rijders gebruikt om de noodzakelijke licentieruns te maken. Matthew Carabott, zoon van Mr. Whippy Racing teameigenaar Joe Carabott, nam plaats achter het stuur van de tijdens de wedstrijd door Monty Bugeja bestuurde Top Methanol Dragster. De Maltees zette een uiterst snelle 5,39 seconden op het scorebord en zal nu naar aller waarschijnlijkheid later in het seizoen tijdens de FIA EK-wedstrijden in Hockenheim en Santa Pod zijn Europese wedstrijddebuut maken
carabott

Matt Peters nam plaats in de tweede auto van Norbert Kuno, maar de Engelsman lukte het nog niet om de licentieprocedure met goed gevolg af te ronden
stevens

Reacties

Reageer anoniem op dit bericht

Je reageert anoniem op dit bericht. Onderaan deze pagina kun je inloggen op Autosport.nl (of een account aanmaken) zodat je onder je eigen naam kunt reageren. Je kunt dan ook een eigen avatar gebruiken en je hebt direct toegang tot het Autosport.nl-forum.

Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.

Login om onder jouw naam te reageren

Registreren
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet
Autosport.nl Hét autosport magazine op Internet